StockWatch.pl

QubicGames planuje wydać w 2019 r. co najmniej 24 gry

Omawiane walory:

Notowana na NewConnect spółka QubicGames opublikowała strategię na najbliższe lata. Jeszcze w tym roku chce wydać co najmniej 24 gry oraz wzmocnić pozycję wydawcy gier Indie Premium. Kurs akcji spółki zwyżkuje o blisko 7 proc.

Fot. fb/QubicGames

Koncentracja na wydawaniu gier na konsole i ugruntowanie pozycji światowego Premium Indie Game Publisher’a – to dwa filary nowej strategii QubicGames na najbliższe lata. Tylko w 2019 r. spółka chce wydać co najmniej 24 gry. Firma zdradziła również szczegóły kampanii marketingowej z okazji 15-lecia istnienia.

– Rok 2018 poświęciliśmy na wypracowanie nowego modelu biznesowego. Już w drugiej połowie roku wiedzieliśmy, że nasze założenia były trafione. Efekty przyszły już w końcówce roku i są kontynuowane. Nasza nowa strategia zakłada skoncentrowanie się na działalności wydawniczej i rozszerzenie jej o platformy takie jak komputery osobiste, konsole Sony i Microsoft, w szczególności ich przyszłe generacje – komentuje prezes Jakub Pieczykolan.

W bieżącym roku QubicGames zamierza wydać co najmniej 24 gry na wyżej wspomniane konsole i utrzymać tendencję wzrostową w roku kolejnym, publikując ponad 30 gier. Kluczową platformą dla spółki pozostanie Nintendo Switch, na której planowane są publikacje gier zarówno w modelu premium, jaki i Free2Start / Free2Play. Celem wydawcy jest dotarcie do ponad 3 mln unikalnych użytkowników japońskiej konsoli do końca 2019 roku.

– Zakładamy wzrost wielkości i jakości wydawanych gier w naszym portfolio, a także zwiększenie rozpoznawalności QubicGames jako wydawcy Premium. Chcemy również skupić się na portowaniu gier, gdyż umożliwi to pozyskanie nowych tytułów do wydania. Ponadto mamy w planie oferowanie naszych usług w modelu work-for-hire. Docelowo, do końca 2020 roku, chcemy czterokrotne powiększyć zespół portujący – wymienił Pieczykolan.

Strategia zakłada również tworzenie małych gier o budżecie około 50 tys. zł i czasie realizacji do czterech miesięcy. Dodatkowo spółka zamierza kontynuować działalność inwestycyjną na rynku polskim i zagranicznym, obejmującą inwestycje strategiczne i finansowo-strategiczne. W jej ramach spółka będzie docierać do projektów o dużym potencjale wzrostu wartości, z dużą synergią współpracy z QubicGames.

Zarząd ujawnił też więcej szczegółów na temat kampanii marketingowej z okazji 15-lecia istnienia spółki. Rozpocznie się ona 6 maja i będzie trwała do 9 czerwca. Oprócz zapowiedzianych wcześniej pięciu kluczowych premier, na graczy będą czekały dodatkowe konkursy i promocje.

– W związku z jubileuszem uruchomimy licznik pobrań – jeżeli przekroczy on 1 mln sprzedanych gier na Nintendo Switch – fani QubicGames będą mieli okazję dostać specjalną, urodzinową niespodziankę – dodał prezes.

QubicGames SA jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. i wyprodukowało już łącznie ponad 20 gier wideo. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT QUBICGMS, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR