
(Fot. spółka)
– Pepco planuje w 2023 r. dalszy dynamiczny rozwój i otwarcie w roku finansowym 2023 ponad 500 nowych placówek oraz wejście na nowe rynki: portugalski na wiosnę i do Bośni i Hercegowiny w drugiej połowie roku. Rozwój sieci przełoży się na wzrost liczby pracowników, których liczba w najbliższym roku przekroczy 29 tysięcy, co oznacza, że będzie wyższa niż liczba mieszkańców na przykład Augustowa czy Zakopanego – czytamy w komunikacie.
– Obecnie firma zatrudnia ponad 26 tysięcy osób, z tego ponad 10 tysięcy osób pracuje w Polsce, w tym 1000 w poznańskiej centrali firmy. Liczba pracowników sieci dynamicznie rośnie i od 2010 roku zwiększyła się o ponad 1000 proc. Równocześnie firma stawia na rozwój już zatrudnionych osób, tylko w minionym roku wewnętrzne awanse objęły ponad 2 600 pracowników – czytamy dalej.
Na początku stycznia br. sieć Pepco otworzyła swój 3000. sklep – przy Placu Poczdamskim w Berlinie.
Grupa Pepco, powstała w 2015 roku, składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ok. 3900 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób, podano także w informacji. Pepco Group zadebiutowało na GPW w 2021 r.