
Fot. fb/Pro Fishing 2018
– Gra zostanie wydana w formule „free to play”, co oznacza, że podstawowa wersja gry będzie do pobrania za darmo w sklepie Steam, a monetyzacja gry opiera się głównie na mikropłatnościach zaszytych w grze (wirtualna moneta, zakupy w sklepie etc.). W dniu premiery do sprzedaży trafią dodatkowo 3 płatne dodatki do gry zawierające sprzęt wędkarski tzw. DLC w cenach od 5 do 15 USD tj. „Starter Pack”, „Pro Fishing Pack” oraz „Sakura Pack”. Ostatni z DLC będzie zawierał licencjonowany sprzęt wędkarski firmy Sakura” – czytamy w komunikacie.
Obecnie trwają zapisy na beta-testy gry, które wystartują pod koniec września br. Zapisy cieszą się sporym zainteresowaniem graczy – obecnie do spółki wpłynęło ok. 2.500 kandydatur na beta-testerów. Beta-testy mają na celu uzyskanie opinii graczy i wskazanie błędów (bugów) wymagających poprawy w grze przed jej wydaniem.
– W ocenie zarządu data 30.11.2018 r. jest optymalnym terminem na wydanie gry, bowiem na koniec października w sklepie Steam jest organizowana wyprzedaż tzw. Halloween Sale, więc wydanie gry w okresie wyprzedaży (lub bezpośrednio przed lub w krótkim czasie po wyprzedaży) mogłoby negatywnie wpłynąć na jej wyniki sprzedażowe – czytamy dalej.
Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. W 2016 r. spółka pozyskała znaczącego inwestora PlayWay, wiodącego producenta i wydawcę gier komputerowych, notowanego na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.