
Fot. spółka
– Grę zapowiedzieliśmy niespełna trzy i pół roku temu. – wspomina Joanna Tynor, prezes zarządu Drago entertainment SA. – W międzyczasie wydaliśmy Gas Station Simulator, którego sukces wiele zmienił w naszej firmie. Ogromne zainteresowanie bestsellerem wymagało od nas dużo uwagi, przez co musieliśmy opóźnić kilka projektów, w tym Winter Survival – dodaje.
Demo projektu pobrało już ponad 250 tys. osób, zaś prolog pobrano ponad 550 tys. razy. Liczby te świadczą o sporym globalnym zainteresowaniu ww. tytułem.
– Premiera w formule Early Access to dla nas bardzo ważny etap – komentuje Piotr Żygadło, dyrektor operacyjny Drago entertainment – To moment, w którym gracze mogą nam zasugerować w jakim kierunku chcą z nami dalej rozwijać tytuł. I na ten feedback odpowiemy tak samo, jak na opinie zebrane od playtesterów i influencerów, wprowadzając kolejne zmiany i usprawnienia. Dla przykładu, opublikowany w ostatnich godzinach patch pokazuje wyraźnie, że bierzemy sobie do serca wszelkie uwagi community – dodaje Piotr Żygadło.
Developer zaplanował na nadchodzące tygodnie rozbudowywanie gry poprzez kolejne aktualizacje. Już niedługo ma się ukazać Akt Drugi rozbudowujący tryb story o kilka godzin. Oprócz tego stopniowo dodawane będą nowe questy, elementy świata, a nawet całe nowe terytoria. Dodatkowo przygotowywany jest dodatkowy tryb, Cold Wave, nawiązujący do popularnego trybu Extraction.
Winter Survival Simulator jest grą survivalową single player, w której gracz próbuje przeżyć wśród dziczy amerykańskiego parku Mount Washington.
Drago entertainment to producent i deweloper gier wideo, powstały w 1998 r. w Krakowie. Spółka przeszła na rynek główny GPW z NewConnect w 2023 r.