Carbon Studio ogłosił globalną datę premiery The Wizards – Dark Times

Omawiane walory:

The Wizards – Dark Times – nowa część serii The Wizards autorstwa Carbon Studio trafi do sprzedaży 4 czerwca br. Tytuł zadebiutuje na platformie Steam, Oculus Store i Viveport.

Fot. materiały prasowe

– Z satysfakcją i radością ogłaszamy, że już za niespełna miesiąc – 4 czerwca – odbędzie się premiera wyczekiwanej premiery najnowszej części gry z serii The Wizards pod nazwą – Dark Times. Do tej pory odnotowaliśmy ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy wszystkich gier z serii. Marka The Wizards zdobyła także wiele pozytywnych ocen krytyków branżowych. Gry otrzymały prestiżowe nagrody, m.in. na Indie Prize w Kolonii i Casual Connect w Azji. – mówi Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

– Seria była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na White Nights w Pradze i Game Access w Brnie. Zdobywając nagrodę VDA (Viveport Developer Awards) zostaliśmy także bardzo docenieni i zaliczeni do grona najciekawszych deweloperów gier VR podczas jednych z największych targów branżowych GDC w San Francisco w 2018 roku. – dodaje Błażej Szaflik.

Spółka podjęła decyzję o produkcji The Wizards – Dark Times jako samodzielnego tytułu, w grudniu ubiegłego roku. Wcześniej studio planowało wydanie jedynie płatnego rozszerzenia do The Wizards. Koszt stworzenia tytułu opiewa na 0,5 mln zł. Część środków na stworzenie gry pochodzi z emisji akcji spółki, pozostałe z bieżącej działalności spółki.

Akcja The Wizards – Dark Times rozgrywa się w świecie fantasy znanym z podstawowej wersji projektu. Zmienia się otoczenie w grze, które zostało zaprojektowane z większym naciskiem na interakcję z użytkownikiem. Mechanika przywoływania czarów opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Cena za grę The Wizards – Dark Times, w wersji na platformy PC VR, wynosić będzie 24,99 USD/EUR.

Carbon Studio pracuje także nad swoim głównym projektem VR Fantasy osadzonym w uniwersum Warhammera: Age of Sigmar. W uniwersum Warhammera, autorstwa brytyjskiej firmy Games Workshop, zaangażowane są miliony graczy na świecie.

Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus,HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów XR (wspólna nazwa dla VR i AR). Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

NA PODOBNY TEMAT (o CARBONSTU)

  • Carbon Studio rozpoczyna prace zmierzające do uruchomienia programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników

    Notowany na NewConnect developer gier i technologii VR, podjął uchwałę zmierzającą do wdrożenia w spółce trzyletniego programu motywacyjnego skierowanego do kluczowego personelu. Wybrani pracownicy otrzymają możliwość objęcia warrantów subskrypcyjnych serii B spółki, uprawniających do objęcia akcji serii E Carbon Studio.

  • Wielki przegląd spółek gamingowych [ANALIZA TECHNICZNA]

    Dzieje się na akcjach giełdowych producentów gier wideo. Wojciech Kręcki, autor portfela Cztery Fazy Rynku przygotował przegląd 11 najciekawszych pod kątem technicznym spółek z branży i nakreślił scenariusze bazowe na najbliższe tygodnie.

  • NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań

    Łącznie 43 projekty podmiotów z branży gamingowej zostały zakwalifikowane do otrzymania 154,38 mln zł dofinansowania w ramach 4. konkursu GameINN. Wartość projektów to 226,63 mln zł, poinformowało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wśród dofinansowanych firm są m.in.: Moonlit, Artifex Mundi (dwa projekty), Carbon Studio (dwa projekty), T-Bull, Boombit, Techland i Klabater.

  • Carbon Studio szykuje się do przejścia na rynek główny GPW

    Zarząd Carbon Studio podjął uchwałę o rozpoczęciu działań, których celem jest przeniesienie akcji spółki z rynku NewConnect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Projekty uchwał w tej sprawie zostaną wprowadzone na najbliższe Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki. Władze Carbon Studio rozpoczęły rozmowy z domami maklerskimi oraz kancelariami prawnymi, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie całego procesu. Studio koncentruje się obecnie na produkcji gry VR (wirtualna rzeczywistość) w uniwersum Warhammera: Age of Sigmar oraz rozwoju marki The Wizards.

  • Carbon Studio skokowo zwiększyło zyski w 2019 r.

    Developer gier i technologii VR potroił zysk netto. W całym 2019 r. wypracował 1,1 mln zł. W piątek kurs akcji Carbon Studio rośnie o 6,3 proc. do 54 zł.



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR