Forever Entertainment jest producentem i wydawcą gier komputerowych zarówno w formie elektronicznej poprzez wszystkie popularne platformy gamingowe oraz w formie fizycznej (pudełkowej), w tym zestawów kolekcjonerskich.
W planach wydawniczych na 2024 r. studio ma aż 15 tytułów. Jak zaznaczył prezes Zbigniew Dębicki, około płowa z nich ma trafić na rynnę jeszcze w tym półroczu. W tegorocznym pipelinie jest m.in. „FRONT MISSION 1st: Remake” na platformy mobilne oraz content update oraz lokalny multiplayer do wersji na duże platformy, a także premiera trzeciej części serii oraz NightSlashers: Remake.
– Początkowo sprzedaż gry była poniżej naszych oczekiwań, ale długofalowo sprzedaż jest zadowalająca. Udowadnia to, że IP „FRONT MISSION” będą grami z kategorii „long tail”, czyli tych, których sprzedaż utrzymuje się przez długi okres czasu – powiedział podczas webinaru StockWatch.pl Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment SA.
– W tej chwili z całą pewnością mogę powiedzieć, że w tym samym okresie czasowym „FRONT MISSION 1st: Remake” spokojnie pobije wynik sprzedażowy „The House of The Dead: Remake” – dodał.
Oprócz tego spółka pracuje nad grą „Rise Eterna War”, czyli prequela oryginalnej produkcji spółki oraz „Shadowgate 2”, która jest sequelem przygodówki „point and click”. Na swoją premierę na konsolach czeka także gra „Magical Drop 6” oraz Thief Simulator 2 na Nintendo Switch.
– Mimo średnich ocen, Rise Eterna okazała się jednym z najlepiej sprzedających się wyprodukowanych przez nas tytułów. Dlatego kontynuujemy rozwijanie tej serii. Co prawda premiera Magical Drop 6 na PC i Switch pomimo dobrych ocen graczy miała sprzedaż poniżej oczekiwań. Uważam jednak, że wydanie na kolejnych platformach może zmienić tą sytuację gdyż produkcja ma tryb multiplayer – powiedział Zbigniew Dębicki.
– Pierwszego Thief Simulatora sprzedaliśmy w nakładzie prawie 2 mln egzemplarzy na platformie Nintendo Switch. Myślę, że kontynuacja będzie się cieszyła podobnym zainteresowaniem – dodał.
Forever Entertainment pracuje również nad dwoma kolejnymi jeszcze nieujawnionymi remakami oraz 2 grami własnymi.
– Jeden z tych tytułów jest największą produkcją w naszej dotychczasowej historii. Jest to IP z kategorii AAA. Tytuł ten jest realizowany w nowej formie współpracy. Jestem przekonany, że będzie krokiem milowym w dalszym rozwoju spółki. Akcja marketingowa tego tytułu ma ruszyć w I połowie tego roku – powiedział Zbigniew Dębicki.
Spółka wyraża chęć przejścia na główny rynek GPW, ale na ten krok będzie trzeba jeszcze poczekać.
– Jeśli chodzi o przejście na główny parkiet to cały czas mamy tą opcję z tyłu głowy, ale nie podejmujemy aktywnych działań w tym kierunku. Nie widzimy w tej chwili zbyt wielu plusów przejścia na rynek główny – powiedział Zbigniew Dębicki.
Innym często podnoszonym wątkiem była polityka dywidendowa. Prezes studia zaznaczył, że dotychczasowe ustalenia pozostają w mocy.
– Wcześniej przekazywaliśmy naszą politykę dywidendową i staramy się jej trzymać – powiedział Zbigniew Dębicki.