Image Power planuje debiut na NewConnect na przełomie 2020-2021 r.
Warszawskie studio przygotowuje się do wejścia na małą giełdę. Spółka pozyskała finansowanie, dzięki któremu realizuje 5 gier, a kolejne 5 znajduje się w fazie pre-produkcji.

Największym potencjalnym hitem sprzedażowym Image Power jest Yacht Mechanic Simulator
Image Power nie wydał do tej pory żadnej gry. Spółka zapowiedziała jednak już 4 produkcje: Dieselpunk Wars, Dirty Jobs Simulator, Gaming Constructor Simulator i Archer: The Witch’s Wrath. Kolejną grą w portfolio studia będzie Yacht Mechanic Simulator, symulator naprawy jachtów, który łączy w sobie kluczowe elementy największych hitów PlayWay: Car Mechanic Simulator oraz House Flipper. Z pierwszej zaczerpnięto zaawansowany model naprawy pojazdu, z drugiej urządzanie i dekorowanie wnętrz.
– Jestem fanem jachtów i uważam, że niesamowicie jest przenosić swoje hobby na język gier. Uważamy, że przed tym tytułem rysuje się świetna przyszłość – Polska jest drugim na świecie producentem jachtów (wyprzedzają nas tylko Stany Zjednoczone) do 9 metrów. Według ostatnich branżowych danych jachtingiem interesuje się w samej tylko Polsce aż 800 tysięcy ludzi, co pokazuje skalę potencjalnie zainteresowanych na całym świecie – mówi Marcin Zaleński, wiceprezes zarządu Image Power.
O 5 tytułach pozostających w pre-produkcji Image Power będzie informowało jeszcze w tym roku
– W 2020 roku chcemy wydać Dieselpunk Wars na PC oraz Nintendo Switch. Pracujemy również nad wydajnością naszej produkcji, by nie była to nasza jedyna tegoroczna premiera. Wciąż rozwijamy i rozbudowujemy nasze zespoły w Warszawie, Katowicach i Łodzi. Nie zapominamy o Kickstarterze, gdzie chcemy się pojawić jeszcze przy dwóch kampaniach – – mówi Marcin Zaleński.
Kampania gry Dieselpunk Wars na Kickstarterze zakończyła się sukcesem i zbiórką 10.314 dolarów kanadyjskich (ok. 30 tys. zł), co pozwoliło zwiększyć budżet gry o ok. 15 proc.
Rok 2020 to również rozpoczęcie procedury wejścia na NewConnect, które planowane jest na przełom 2020-2021 roku. W 2019 roku 25,93 proc. jej akcji z serii B nabyła notowana na GPW spółka PlayWay. Krótko później większość emisji serii C nabyli dotychczasowi akcjonariusze, a emisję serii D w kwocie miliona złotych dwóch akcjonariuszy, w tym firma inwestycyjna z Gdańska. Pozyskane 1,5 miliona zł przeznaczono na bieżącą produkcję 5 gier oraz pre-produkcję kolejnych 5.