– Serwisy Forbes.pl i StockWatch.pl rozpoczęły ścisłą współpracę reklamową i merytoryczną. Połączone siły obu serwisów tworzą atrakcyjną ofertę reklamową, której odbiorcami są przede wszystkim środowiska biznesu, osoby interesujące się szeroko pojętą tematyka inwestowania, osiągające ponadprzeciętne dochody. – poinformowało w komunikacie wydawnictwo Ringier Axel Springer.
Drodzy Użytkownicy, ogłoszone dzisiaj rozpoczęcie współpracy z wiodącym na świecie brandem jest przełomowym momentem w rozwoju serwisu StockWatch.pl. Jednocześnie stanowi dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdza, że zaczynamy być zauważalni na mapie serwisów giełdowych. Forbes.pl jest ważnym dla nas medium, bo niesie ogromny potencjał intelektualny i doświadczenie, za którym stoją lata prowadzenia działalności w skali globalnej. Treści Forbesa znakomicie uzupełniają naszą działalność analityczną, a wierzymy także, że przygotowywane przez nas opracowania oraz narzędzia będą wartością dodaną dla odbiorców Forbes.pl. Wspólnie niesiemy innowacyjność, rzetelną wiedzę i niezależność. Działając nadal jako osobne zespoły każdego z serwisów, będziemy wspólnie reprezentowani na rynku reklamowym, na którym brakowało dotychczas całościowego podejścia do Klientów poszukujących produktu zaspokajającego potrzeby wymagającego sektora finansowego.
Marcin Przasnyski, wydawca






















