
Fot. 7Levels
– Już w lutym graczy czeka duży update do „Jet Kave Adventure”, który będzie zawierał m.in. nowy tryb rozgrywki („Arcade”, który będzie trudniejszy od standardowego), mnóstwo achievementów do zdobycia, czy rankingi online. W pierwszym kwartale planowana jest premiera Switchowej wersji gry „Inbento”, łódzkiego studia Afterburn – czytamy w komunikacie.
Wiceprezes zapowiedział także, że pod koniec pierwszego kwartału zadebiutuje również mniejszy projekt studia, o którym do tej pory niewiele mówiono. Prace nad grą mają się ku końcowi i wkrótce spółka ujawni więcej szczegółów.
W II kwartale 2020 r. spółka planuje m.in. update o nową kampanię dla „Warplanes: WWII Dogfight”.
– W tym kwartale do sprzedaży powinien trafić również „Jet Kave Adventure” na konsolę Xbox i komputery PC. Na koniec pierwszego półrocza 7Levels planuje jeszcze switchową premierę aż trzech gier studia Incuvo („Easy Game Builder”, „Crowdy Farm” oraz „Crowdy Farm Puzzle”). Spółka prowadzi też rozmowy z zagranicznym developerem na temat możliwości wydawniczych na Nintendo Switch. Niestety nie może zdradzić jeszcze szczegółów dotyczących tych rozmów – czytamy dalej.
– Już po publikacji „Castle of Hart” mieliśmy sporo zapytań i sugestii dotyczących wydania gry na urządzenia inne niż Switch. Jeszcze więcej podobnych głosów pojawiło się po premierze „Jet Kave Adventure”. Zdecydowaliśmy się na porting i wydanie tej właśnie produkcji na PC i Xbox jeszcze w tym półroczu. Jeśli sprzedaż tej wersji gry będzie satysfakcjonująca, z pewnością będziemy chcieli kontynuować ekspansję wspomnianych rynków. Nie oznacza to, oczywiście, że odchodzimy od Nintendo. Wręcz przeciwnie. Intensyfikujemy działalność wydawniczą, co będzie widać już w pierwszym półroczu tego roku – zapowiedział Król.
W tym półroczu spółka powinna zdradzić również pierwsze szczegóły, trzeciego po „Castle of Heart” i „Jet Kave Adventure”, dużego tytułu własnej produkcji.
– Rozpoczęliśmy prace nad kolejnym dużym projektem, którego premierę orientacyjnie planujemy na 2021 r. Wstępnie zakładamy dwa możliwe warianty: finansowanie własne, wtedy zakładany budżet będzie oscylował w okolicy budżetu zbliżonego do poprzedniej produkcji lub przy współpracy z wydawcą, co pozwoli na zwiększenie nakładów na produkcję – powiedział wiceprezes.
Wskazał, że obecnie spółka opracowuje prototyp gry.
– Koncepcje zostały bardzo dobrze przyjęte przez potencjalnych wydawców, ale czekamy na konkretne opinie po zaprezentowaniu pierwszego grywalnego demo – podsumował Król.
7Levels to akredytowany deweloper gier wideo na konsole Nintendo, specjalizujący się w produkcji gier platformowych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od czerwca 2018 r.