PARTNER SERWISU
lupxrugo

Brand24 miał 0,9 mln zł zysku netto w I półroczu

Omawiane walory:

Brand24 odnotował 0,92 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2022 r. wobec 0,16 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Brand24, prezes, sadowski, zablokowani, Facebook

Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24

Zysk operacyjny wyniósł 1,41 mln zł wobec 0,42 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 10,31 mln zł w I poł. 2022 r. wobec 7,35 mln zł rok wcześniej.

– W pierwszej połowie tego roku wyniki finansowe Brand24 poprawiły się skokowo. Spółki wygenerowała 10,3 mln zł przychodów (+40 proc. r/r), 6,3 mln zł marży brutto (+57 proc. r/r) oraz blisko 2,6 mln zł EBITDA (+ 70 proc. r/r) i niecały 1 mln zł zysku netto, wobec 157 tys. zł w 1 pół. 2021. Oznacza to, że rentowność firmy zwiększyła się znacznie na wszystkich poziomach – czytamy w komunikacie.

– Wyniki są zgodne z naszymi założeniami. Systematycznie dążymy do wypełnienia warunków programu opcyjnego, który zakłada osiągniecie co najmniej 20,3 mln zł przychodów oraz 4,5 mln zł EBITDA w całym roku 2022. Ponieważ nasz biznes jest abonamentowy, ma dużą powtarzalność, jesteśmy spokojni, że zrealizujemy założony cel. Przemawia też za tym nasze główne wskaźniki jak MRR (Monthly Recurring Revenue), a także ARR (Annual Recurring Revenue, czy MRR w ujęciu rocznym), który obecnie kształtuje się właśnie na poziomie przekraczającym 20 mln zł – powiedział prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

Spółka podała, że znaczna poprawa to kontynuacja trendu, który zapoczątkowało przemodelowanie cennika i podniesienie cen monitoringu. ARPU na nowych użytkownikach wynosi obecnie 124 USD (528 zł), co oznacza wzrost o ponad 40 proc. w porównaniu do okresu przed zmianą cennika. Z taką samą dynamiką wzrosły również miesięczne przychody (MRR) – do ok. 1,73 mln zł, podano także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2022 r. wyniósł 1,27 mln zł wobec 0,19 mln zł zysku rok wcześniej.

➡ Spółki dywidendowe – kalendarium, kwoty, wiadomości i komunikaty dotyczące dywidend w jednym miejscu ➡ Sprawdź!

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

    BRAND24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu BRAND24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.

  • Prezes Semrush: Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu na Brand24

    Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji BRAND24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.

  • Trzy Wiedźmy tańczą wokół 2.500 pkt., w grze PlayWay i Movie Games

    Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.

  • Prowly podwyższyło cenę w wezwaniu na akcje Brand24 do 47 zł na akcję

    Cena akcji BRAND24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat