Przychody w ujęciu like-for-like wzrosły o 0,4 proc. r/r do 389,1 mln zł w III kw. i o 3,2 proc. r/r do 1.079,4 mln zł w pierwszych trzech kwartałach roku.
Frekwencja spadła w III kw. o 3,5 pkt proc. do 80,8 proc., zaś średnia cena za pokój (ARR) netto zwiększyła się o 1 proc. r/r do 265,4 zł.
W okresie I-III kw. frekwencja spadła o 1 pkt proc. do 73,7 proc. a średnia cena za pokój wzrosła o 3,7 proc. do 260,4 zł.
Przychód na jeden dostępny pokój (RevPAR) spadł w III kw. br. o 3,1 proc. r/r do 214,6 zł, a w okresie I-III kw. wzrósł o 2,4 proc. do 192 zł.
Grupa Orbis jest największym operatorem hotelowym w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. W lutym 2018 roku sieć grupy składała się w sumie z 126 hoteli, dysponujących blisko 21 tys. pokoi. Większość z nich funkcjonuje w Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 1997 r. Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels.