
Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
W całym 2023 roku Miraculum wygenerowało 47,4 mln zł przychodów i jest to wzrost o 9 proc. w porównaniu do przychodów osiągniętych w 2022 r.
– Końcówka roku w Miraculum była bardzo intensywnym czasem sprzedażowym, co ma odzwierciedlenie w osiągniętych wynikach. Cieszymy się też ze wzrostu przychodów w całym 2023 roku, a także z odbudowy pozycji rynkowej naszych marek. Tymczasem przed nami wyjątkowy rok – nasza firma świętuje 100-lecie działalności. W tym okresie byliśmy uczestnikami wielu historycznych wydarzeń czy prekursorem wielu innowacyjnych wdrożeń. Nie zwalniamy tempa i pracujemy nad kolejnymi nowościami w naszych markach – komentuje Sławomir Ziemski, prezes Miraculum.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może, Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.