lzvrdoyk
PARTNER SERWISU

Bloober Team rozważa M&A lub pozyskanie partnera branżowego

Omawiane walory:

Bloober Team rozważa obecnie głównie drogę rozwoju poprzez M&A lub przez pozyskania partnera branżowego, ale nie wyklucza jednocześnie przeniesienia notowań na główny parkiet GPW. Spółka chce skoncentrować się na wydawaniu gier z kategorii AAA i chce publikować jeden duży tytuł co 1,5-2 lata, licząc na sprzedaż w milionach sztuk. Mniejsze produkcje mają być realizowane przez outsourcowych partnerów.

bloober,team,strategia,akcje

(Fot. materiały prasowe)

– Spółka rozmawia obecnie z domami maklerskimi w celu wyboru partnera do potencjalnego skupu akcji. Spółka po przeglądzie opcji rozważa obecnie głównie drogę M&A lub partnera branżowego. Nie wyklucza to przeniesienia notowań na główny parkiet GPW. Spółka nie rozważa obecnie pozyskiwania środków z emisji akcji – czytamy w aktualizacji planu strategicznego spółki na lata 2020-2022.

Według spółki, zainteresowanie współpracą z firmą rozważają liczni partnerzy branżowi, natomiast ich potencjalny wybór będzie związany z realizacją strategii długoterminowej (tym elementów takich jaka dopasowanie, DNA firmy, wolność kreatywna, wizja), a nie wyłącznie oferty finansowej.

– Spółka nie rozważa obecnie pozyskiwania środków z emisji akcji – czytamy także w komunikacie.

Bloober Team chce skoncentrować się na wydawaniu gier z kategorii AAA i chce publikować jeden duży tytuł co 1,5-2 lata, licząc na sprzedaż w milionach sztuk, podała spółka w aktualizacji planu strategicznego spółki na lata 2020-2022. Mniejsze produkcje mają być realizowane przez outsourcowych partnerów.

– Odchodzimy od gier realizowanych w stosunkowo krótkim okresie czasu, w średniej półce cenowej. Zamierzamy realizować większe produkcje, określane mianem AAA (w gatunku horror). Ceny naszych ‚dużych gier’ będą wyższe niż te, które publikowaliśmy dotychczas – czytamy w prezentacji.

>> W czarnym lesie – omówienie sprawozdania finansowego Bloober Team po III kw. 2019 r.

– To produkty, nad którymi spędzamy więcej czasu zarówno w preprodukcji, jak i produkcji, ale tylko w ten sposób nasze unikalne rozwiązania będą zrealizowane w najwyższej jakości i będą miały szanse na walkę o sprzedaże liczone w milionach sztuk – czytamy dalej.

Spółka zapowiedziała, że chce wydawać jeden duży tytuł na 1,5-2 lata. Będzie produkować dwa produkty jednocześnie.

– Nie zapominamy jednak o mniejszych produkcjach (bazujących na naszych IP) które realizowane są w większości przez naszych outsourcowych partnerów. W tym roku spółka wyda MEDIUM (working-title) jako tytuł next-gen, ale również projekt bazujący na IP OBSERVERA – czytamy także.

– W ciągu ostatnich 5 lat zbudowaliśmy swoją pozycję lidera growego horroru psychologicznego. Teraz zamierzamy poszerzyć istotnie nasz krąg odbiorców, stawiając na cały gatunek horroru – podsumowano w materiale.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Bloober Team ujawnił datę premiery Projektu F

    BLOOBER Team ustalił datę światowej premiery swojego nowego projektu oznaczonego jako Projekt F na 2026 rok. Spółka zaktualizowała również harmonogram wydawniczy dla kilku innych gier, w tym "I Hate This Place" oraz "Projektu M".

  • Bloober Team: Najgorętszy czas dla naszego gatunku dopiero nadchodzi

    Gośćmi wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Piotr Babieno, prezes oraz Karolina Nowak, wiceprezesa BLOOBER Team. Tematem spotkania było podsumowanie pierwszego półrocza 2025 roku, premiery gry Cronos: The New Dawn, a także planów spółki na przyszłość.

  • Bloober Team z wysokim zyskiem za I półrocze 2025. Cronos z mocnym debiutem

    Grupa BLOOBER Team osiągnęła w pierwszym półroczu 2025 r. 9,76 mln zł zysku netto przy przychodach na poziomie 45,79 mln zł. Wyniki nie uwzględniają sprzedaży gry „Cronos: The New Dawn”, która zadebiutowała 5 września. W ciągu trzech dni po premierze sprzedano ponad 200 tys. kopii cyfrowych nowego tytułu.

  • Bloober Team: „Cronos: The New Dawn” przekroczył 200 tys. sprzedanych kopii

    BLOOBER Team poinformował, że gra "Cronos: The New Dawn" osiągnęła sprzedaż cyfrową ponad 200 tys. kopii na wszystkich platformach oraz zebrała ponad 1 mln zapisów na listach życzeń do 8 września. W poniedziałek akcje krakowskiego studia tanieją o ponad 3 proc. do 25,70 zł.

  • Rynek czeka na ważne dane z amerykańskiego rynku pracy, w grze Allegro, Bumech i Bloober

    Giełda w Warszawie rozpoczęła piątkową sesję od wzrostów. Rano w centrum uwagi znalazły się m.in. spółki Allegro, Asseco Poland, Bumech, BLOOBER Team i Spyrosoft. To jednak tylko przygrywka do prawdziwych giełdowych emocji jakie czekają na inwestorów po południu. O losach dzisiejszej sesji rozstrzygną dane z amerykańskiego rynku pracy.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat