Grupa Kino Polska TV pobiła rekord oglądalności w kwietniu

Omawiane walory:

Kwiecień 2020 roku był rekordowy dla Grupy Kino Polska TV. W minionym miesiącu udział Grupy w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 2,37 proc. (SHR proc., All 16-49), co oznacza ponad 36-procentowy wzrost w porównaniu z kwietniem 2019. Rekord ten był możliwy głównie dzięki dużym wzrostom kanałów filmowo-serialowych takich jak Kino Polska, Kino TV i Stopklatka.

kino,polska,stopklatka,rekord,2020

(Fot. Pexels)

Największy, ponad 65-procentowy wzrost rok do roku, zanotował kanał Kino Polska, który w kwietniu 2020 osiągnął 0,34 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej. Kanał Kino TV, z wynikiem 0,20 proc. udziału w rynku, może pochwalić się prawie 43-procentowym wzrostem rok do roku. Z kolei naziemna Stopklatka zaliczyła w kwietniu 2020 udział w rynku na poziomie 1,05 proc., co oznacza ponad 26-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019 (SHR proc., All 16-49).

Cały segment kanałów filmowo-serialowych obecnych w Polsce urósł w kwietniu 2020 roku do 9,28 proc. udziału w rynku – to ponad 16-procentowy wzrost rok do roku (SHR proc., All 16-49). Łączna średnia widownia kanałów tego segmentu powiększyła się w kwietniu o 36,8 proc. i średnio w minucie wyniosła 253,7 tys. widzów (AMR, All 16-49).

– W kwietniu 2020 roku Polacy powyżej czwartego rok życia oglądali telewizję o 16 proc. dłużej niż w tym samym miesiącu rok temu. W grupie komercyjnej ten wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł prawie 18 proc. Skorzystały na tym nie tylko kanały informacyjne, ale i filmowo-serialowe, których mamy w portfolio kilka. W konkurencji z największymi stacjami telewizyjnymi na polskim rynku, które kosztem produkcji rozrywkowych na żywo zaczęły emitować zdecydowanie więcej filmów, Grupa Kino Polska świetnie sobie poradziła. Nasze kanały filmowo-serialowe sprostały oczekiwaniom widzów – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.

W kwietniu 2020 wzrosty rok do roku zanotowały również pozostałe kanały Grupy Kino Polska TV: Zoom TV (+ 18,8 proc.), Kino Polska Muzyka (+133,3 proc.) i Gametoon HD (+200 proc.; SHR proc., All 16-49).

Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT kinopol, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR