PARTNER SERWISU
feyttznp

Kubota z mocnym wzrostem przychodów i planem debiutu na NewConnect

Omawiane walory:

Kubota zamknęła rok 2021 z 65-proc. wzrostem przychodów względem 2020 r. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 190 tys. zł. Spółka podtrzymuje plan wejścia na NewConnect. Wniosek w tej sprawie ma trafić do GPW nie wcześniej niż na przełomie II i III kw. bieżącego roku.

Kubota, debiut, newconnect, wyniki

Fot. spółka

Miniony rok przyniósł wiele zmian w spółce. W 2021 r. Kubota Wear Sp. z o.o. przekształciła się w Kubota SA, co pozwoliło firmie pozyskać dodatkowy kapitał i rozpocząć proces związany z wejściem na rynek NewConnect. Nową prezeską zarządu została Alina Sztoch, dotychczasowa COO, CMO oraz Co-founderka, a wiceprezeską zarządu – Joanna Kwiatkowska, dotychczasowa CTO, szefowa pionu e-Commerce’u oraz Co-founderka. Funkcję wiceprezesa zarządu objął Piotr Kwiatkowski, dotychczasowy prezes zarządu, szef sprzedaży B2B i sprzedaży stacjonarnej oraz Co-founder.

W 2021 r. Kubota uplasowała publiczną ofertę akcji, z której pozyskała 2,5 mln zł oraz zrealizowała pierwszą w historii kolekcję odzieżową.

– W III kw. miała miejsce premiera pierwszej w historii marki kolekcji odzieży. W IV kw. odzież w e-Commerce stanowiła 5 proc. wartości zamówień. W listopadzie miała miejsce premiera nowej odsłony sklepu www.kubotastore.pl (dodanie nowych funkcjonalności oraz optymalizacja sklepu pod kątem UX, a także szybkości działania). Współczynnik konwersji nowego sklepu w porównaniu do współczynnika starego sklepu wzrósł o 250 proc., co odzwierciedla potencjał i wyniki nowego serwisu – czytamy w informacji prasowej.

>> Zasubskrybuj kanał StockWatch.pl na YouTube >> Prezentacje spółek, webinary, konferencje inwestorskie

W 2022 r. Kubota planuje osiągnąć pułap 20 mln zł przychodów oraz poprawić zyskowność. Spółka chce też zacieśnić współpracę z Jeronimo Martins Polska.

– Dzięki takim partnerom jak Jeronimo Martins Polska oraz prężnemu rozwojowi na innych polach udało nam się w ubiegłym roku osiągnąć pułap 10 mln zł przychodów. A ten rok będzie w naszej ocenie jeszcze mocniejszy, planujemy duże kampanie z topowymi markami w Polsce” – mówi Alina Sztoch, CEO i Co-founderka marki Kubota.

Aktualny pozostaje także cel wejścia na rynek NewConnect. Spólka zamierza złożyć wniosek o wprowadzenie na NewConnect nie wcześniej niż na przełomie II i III kw. bieżącego roku.

– Co do naszych planów dotyczących NewConnect, Spółka oczywiście realizuje działania związane z debiutem, ale biorąc pod uwagę obecne otoczenie rynkowe, zamierzamy zadebiutować w momencie uspokojenia się nastrojów. Nie chcemy robić debiutu dla debiutu, a połączyć go z przedstawieniem rynkowi wyników finansowych za pierwszą połowę roku. Zamierzamy złożyć wniosek o wprowadzenie na NewConnect nie wcześniej niż na przełomie 2 i 3 kw. bieżącego roku. O ile rok 2021 był dla nas kluczowy pod kątem strategii i zmian w firmie, to mamy nadzieję, że rok 2022 będzie przełomowy w kontekście wyników finansowych. Zakładamy, że zaprocentują dobre decyzje podejmowane na przestrzeni ostatnich kwartałów – dodaje prezeska firmy.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • WIG20 wraca poniżej 1.700 pkt., w centrum uwagi Pepco, CD Projekt i słaby debiut Kuboty

    Obawy wywołane rozwojem pandemii w Chinach psują nastroje na rynkach akcji i giełdowy debiut spółce KUBOTA. Dobra wiadomość jest taka, że zejście indeksu WIG20 poniżej 1.700 pkt. to póki co tylko spadkowa korekta, po 5. kolejnych tygodniach wzrostów.

  • Oferta publiczna akcji Kuboty zakończyła się sukcesem

    W trakcie oferty publicznej akcji KUBOTA SA, która zakończyła się przed czasem, udało się pozyskać 2,5 mln zł. Zapisy na akcje złożyło ponad 170 inwestorów. Następny cel spółki, wycenianej obecnie na 17 mln zł, to wejście na rynek NewConnect.

  • Kubota: Kapitał z emisji pozwoli uruchomić kolejne kanały dystrybucji [relacja z czatu]

    Gośćmi wtorkowego czatu inwestorskiego w StockWatch.pl byli Piotr Kwiatkowski - Co-Founder i CEO oraz Alina Sztoch - Co-Founderka, COO i CMO KUBOTA SA. Tematem spotkania była trwająca oferta publiczna akcji KUBOTA SA i jej cele emisyjne w kwocie 2,5 mln zł oraz debiut na rynku NewConnect na przełomie IV kw. 2021 r. i I kw. 2022 r.

  • Kubota jest już spółką akcyjną i maszeruje na NewConnect

    KUBOTA w 2021 r. nie tylko rozszerzyła swoją ofertę produktową o pierwszą w historii kolekcję odzieży, ale także przekształciła się w spółkę akcyjną. Marka oferująca popularne w latach 90. klapki, trzy lata po reaktywacji zmierza na NewConnect. 10 sierpnia rozpocznie się oferta publiczna akcji spółki.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat