
(Fot. Pexels)
– Sprzedaż danych na rosnącym rynku reklamy internetowej cały czas napędza nasze przychody. Odnosząc się do samej dynamiki warto jednak podkreślić, że rozwijamy się znacznie szybciej niż rynek. Co ważne, dynamika sprzedaży kształtuje się na wysokim poziomie pomimo wysokiej już bazy z poprzedniego roku, co potwierdza jak duży potencjał drzemie w danych. Realizowana obecnie strategia na lata 2023-2025, będąca ewolucją poprzedniej, w naszej ocenie przyniesie kontynuację wzrostów, a jednocześnie otworzy przed nami kolejne, atrakcyjne segmenty rynku, takie jak wykorzystanie danych cyfrowych w sektorze AI – komentuje Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w grudniu 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.