
Varsav Game Studios
– Zespół marketingowy emitenta zdecydował, że najlepszą ścieżką promocji ‚Barkour’ jest podejście typowe dla dewelopera indie – budowanie początkowej komunikacji bazując na materiałach z produkcji (z ang. ‚work-in-progress’) oraz organicznym rozszerzaniu jej społeczności. Odpowiednia baza społeczności wokół gry przed jej oficjalną zapowiedzią planowaną na przełom I kw. 2024 oraz II kw. 2024 w opinii emitenta powinna się przyczynić do osiągnięcia znacznie większego zasięgu tych działań – czytamy w komunikacie.
Wybór psa jako głównego bohatera kolejnej gry jest elementem realizacji strategii polegającej m.in. na „realizacji równocześnie minimum dwóch projektów w segmencie indie premium (PC, konsole), skupionych na poszukiwaniu interesujących głównych lub kluczowych protagonistów zwierzęcych”.
– Na produkcji gry ‚Barkour’ obecnie skupia się ponad 90 proc. z 34-osobowego zespołu emitenta, a efekty jej komercjalizacji będą miały kluczowe znaczenie dla rozwoju Emitenta w kolejnych latach – zakończono.
//Mission status… [GRANTED]
//Codename… [BARKOUR]
//Agent deployed… [009 -⚡️THUNDER⚡️]Ready for a special agent dog game? ??️#doggame #dogs #doggo #doglovers #dogsoftwitter #DogsOfX #barkour #gamedev #indiedev #trailertuesday pic.twitter.com/BPkMOgCNj1
— Barkour | Dog Agent Game ? (@barkourdoggame) December 5, 2023
Varsav Game Studios to powstałe w 2016 r. studio specjalizujące się w produkcji gier „z innej perspektywy”, ukazujące graczowi unikalną perspektywę głównego bohatera. Spółka jest notowana na rynku NewConnect.