
Fot. fb/Helio
– Zarząd Helio informuje, że po dokonanej wstępnej analizie danych finansowych za drugi kwartał roku obrotowego 2020/2021 (tj. październik grudzień 2020) uznał, że o ile nie wystąpią inne nietypowe zdarzenia należy spodziewać się za przedmiotowy okres zysku netto w wysokości ok. 7 mln zł względem 2,58 mln zł zysku netto za analogiczny kwartał ubiegłego roku (tj. październik grudzień 2019) – czytamy w komunikacie.
Według władz spółki poprawa wyniku finansowego była spowodowana przede wszystkim dzięki osiągniętemu efektowi ekonomii skali i optymalizacji kosztów operacyjnych. Choć sprzedaż kwartału była rekordowa w historii, jej dynamika wzrostu była już na typowym kilkunastoprocentowym poziomie (wzrost o ok. 15 proc. r/r.). Spółka w przedmiotowym kwartale osiągnęła ok. 98 mln zł przychodów ze sprzedaży względem 84.646 tys. zł w okresie porównywalnym.
Szczegółowe informacje na temat wyników finansowych Helio zostaną przekazane w raporcie półrocznym za I półrocze roku obrotowego 2020/2021, który spółka opublikuje 31 marca 2021 r.
Helio działa na rynku bakalii i komponentów cukierniczych. W ofercie spółki znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna, masy cukiernicze, polewy do ciast oraz popcorn. Produkty sprzedawane są pod parasolową marką Helio, a także pod wieloma markami własnymi, dostępnymi w największych marketach w Polsce.