
Fot. spółka
Od 16 października uczestnicy programu lojalnościowego Payback mają okazję cieszyć się znaczącym rozszerzeniem wachlarza nagród. Teraz mogą wymieniać zgromadzone punkty Payback na doładowania portfela Gamivo o nominałach 50, 100 lub 150 zł. Zdobyte w ten sposób środki można wykorzystać na wszystkie dostępne na platformie produkty i usługi, a więc przede wszystkim gry i programy komputerowe oraz karty przedpłacone do popularnych sklepów i serwisów streamingowych.
Zbieranie punktów Payback jest niezwykle proste – wystarczy zeskanować kartę lub aplikację w partnerskich sklepach stacjonarnych albo zaczynać zakupy online na Payback.pl lub w aplikacji. Oferta Gamivo wzbogaca program Payback, czyniąc go jeszcze atrakcyjniejszym dla miłośników gier, użytkowników serwisów streamingowych oraz wszystkich osób doceniających wygodę zakupów w sieci i cyfrowej dystrybucji.
– Cieszymy się, że dzięki Gamivo program Payback staje się jeszcze atrakcyjniejszym dla miłośników gier, użytkowników serwisów streamingowych oraz wszystkich osób doceniających wygodę zakupów w sieci i cyfrowej dystrybucji. Jesteśmy też przekonani, że dzięki tej współpracy liczba osób doceniających różnorodność oferty Gamivo oraz wygodę korzystania z naszej platformy jeszcze wzrośnie – podkreśla Aleksander Rosenke zajmujący się w Gamivo partnerstwami strategicznymi.
Gamivo nie zwalnia tempa. Nowe akcje z Colą i ISIC
Gamivo nie tylko nawiązuje nowe współprace, ale także rozwija dotychczasowe partnerstwa. Między innymi rozpoczęto kolejną promocję zorganizowaną wspólnie z Coca-Colą, międzynarodowym gigantem w dziedzinie napojów bezalkoholowych i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. Po udanych testach na rynkach słoweńskim i chorwackim zdecydowano się rozszerzyć tę współpracę także na Bośnię i Hercegowinę. Nowa akcja rozpoczęła się 2 października i podobnie jak poprzednio, umożliwia klientom zdobycie zniżek na Gamivo za zebrane punkty w aplikacji mobilnej Coca-Coli.
Równie owocna okazała się akcja przeprowadzona z ISIC, czyli Międzynarodową Legitymacją Studencką. Pierwsi szansę skorzystania ze zniżek na Gamivo dostali jej posiadacze z Portugalii. Świetne efekty sprawiły, że dołączyli do nich także studenci z Niemiec i Hiszpanii, a niebawem lista ta może się jeszcze wydłużyć. Współpraca z ISIC to istotny krok w budowaniu relacji Gamivo z młodszymi klientami.
– Z dumą i radością ogłaszamy partnerstwa z renomowanymi markami i sukcesywnie rozwijamy ofertę, prezentując zarówno naszym użytkownikom, jak i klientom partnerów, niezwykle atrakcyjne korzyści. To ważny element w naszej misji osiągania celów rozwojowych firmy oraz w umacnianiu obecności GAMIVO na europejskim i światowym rynku. Świetne kontakty z naszymi partnerami oraz entuzjastyczne reakcje obecnych i nowych klientów to najlepszy dowód, że strategia ta przynosi znakomite efekty – zapewnia Aleksander Rosenke.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.