Spółka: CreepyJar
-
-
Warszawska giełda nie wykorzystała luzowania polityki monetarnej przez ECB do wygenerowania mocniejszego ruchu do góry. To zły znak. Szczególnie, że WIG20 od trzech dni nie może wrócić ponad 2.200 pkt. Ryzyko spadków z godziny na godzinę rośnie.
-
Creepy Jar ocenia, że sprzedaż gry Green Hell przebiega zgodnie z założeniami i przygotowuje się do opublikowania aktualnej "mapy drogowej" do gry oraz potwierdza zaawansowane prace nad trybem co-op, który może trafić do graczy jeszcze w tym roku, poinformował prezes Krzysztof Kwiatek.
-
Na wykresach kilku znanych producentów gier wideo "coś" wisi w powietrzu. Po wielu tygodniach męczącego trendu bocznego notowania są coraz bliżej krytycznych poziomów. StockWatch.pl sprawdził, co dalej z kursami akcji PlayWay, 11 bit studios, CI Games, The Farm 51 i Creepy Jar.
-
Creepy Jar odnotował 0,22 mln zł zysku netto w II kw. 2019 r., wobec 0,19 mln zł straty rok wcześniej.
-
-
Warszawskie studio zdradziło przybliżoną datę premiery swojej pierwszej produkcji Green Hell. Tytuł wyjdzie z tzw. wczesnego dostępu w pierwszej połowie września tego roku. Już niebawem fani będą mogli zagrać także w długo wyczekiwany tryb fabularny.
-
Creepy Jar wypracował 0,4 mln zł zysku netto w I kw. 2019 r. (wobec 0,3 mln zł straty rok wcześniej) przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 1,04 mln zł. Łącznie od rozpoczęcia sprzedaży gry "Green Hell" w wersji early access spółka zarobiła 2,6 mln zł, generując 5,65 mln zł przychodów. Pełna wersja symulatora przetrwania trafi do sprzedaży latem bieżącego roku.
-
Debiutancka gra warszawskiego studia ukaże się dopiero latem. Przyczyną opóźnienia jest m.in. przeniesienie gry na nowszą wersję silnika Unity.
-
W 2019 roku giełdowe spółki dosłownie zaleją rynek nowymi grami, ale zdecydowana większość z nich to małe produkcje lub porty znanych tytułów na konsole. StockWatch.pl sprawdził, jakie plany wydawnicze na przyszły rok ma 10 znanych spółek gamingowych.
-
Warszawski producent gier z segmentu survival simulation zarobił w III kwartale 2018 r. blisko 1,7 mln zł, głównie dzięki grze Green Hell, która w wersji early access rozeszła się w nakładzie ok. 120 tys. egzemplarzy. Koszty produkcji gry wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery.
-
Po jednodniowej przerwie WIG20 wraca do spadków. W dół ciągnie go bardzo słabo spisujący się ostatnio CD Projekt, a także PKO BP, PKN Orlen i PGNIG. Na szerokim rynku gorąco jest m.in. na Qumaku i Kruku.
-
Koszty produkcji gry "Green Hell" wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry w wersji early access. Dotychczas gra sprzedała się w ponad 93.000 kopii.
-
Miniony tydzień przyniósł ważne przetasowania na wykresach producentów gier wideo notowanych na NewConnect. Wojciech Kręcki, autor portfela Cztery Fazy Rynku sprawdził co dalej z kursami akcji Cherrypick Games, Creepy Jar, The Farm 51 i T-Bull.
-
Globalne rynki akcji ignorują ryzyko związane z wojnami handlowymi, co daje okazję do przedłużenia wzrostowej korekty na GPW. Pytanie tylko, czy rodzima giełda przezwycięży swoje słabości i tę szansę wykorzysta?
-
Sprzedaż gry "Green Hell" studia Creepy Jar poprzez platformę Steam osiągnęła poziom ok. 67 tys. sztuk od premiery w końcu sierpnia.
-
Creepy Jar dokonał przydziału 32.354 akcji nowej emisji serii C. Z publicznej oferty spółka pozyskała 2,1 mln zł. Redukcja w transzy detalicznej wyniosła 38,5 proc. W transzy inwestorów instytucjonalnych sprzedano 30.973 akcji serii A.
-
Oferta publiczna 100 tys. akcji warszawskiego producenta gier Creepy Jar rozpoczyna się dziś od publikacji memorandum i road show. Spółka chce pozyskać z emisji nowych akcji ok. 2,5 mln zł.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź