Spółka: PMPG
-
-
PMPG Polskie Media chce skoncentrować się na rozwoju aktywów cyfrowych, inwestycjach typu Media for Equity, a także IPO głównych aktywów grupy. Spółka chce wprowadzić Orle Pióro na giełdę w 2025 r.
-
RedDeerGames - spółka portfelowa PMPG Polskie Media - ma umowę licencyjną na produkcję gier na podstawie kultowej serii komiksów "Kajko i Kokosz" rysownika Janusza Christy.
-
Rada nadzorcza PMPG Polskie Media powołała do zarządu, ze skutkiem od dnia 1 stycznia 2021 roku, Ilonę Weiss oraz Jolantę Kloc. Ilonie Weiss powierzono pełnienie funkcji prezesa zarządu, a Jolancie Kloc - wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za pion finansowy.
-
Kolejny raz działania CBA stają się głównym tematem na warszawskiej giełdzie. Tym razem w odniesieniu do spółki PMPG Polskie Media.
-
Agenci CBA zatrzymali 4 osoby w sprawie wyłudzenia prawie 29 mln zł na szkodę firmy specjalizującej się w budowie i remontach infrastruktury kolejowej poprzez fikcyjne umowy i faktury. Wśród zatrzymanych jest główny akcjonariusz PMPG Polskie Media, Michał Lisiecki.
-
Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET. Do przejęcia rozgłośni radiowej przymierzane są także Fratria, Grupa ZPR oraz notowane na GPW: PMPG i Agora.
-
Spółki z branży medialnej nie mają lekko. Nadawcy i wydawnictwa zmagają się z silną konkurencją, kaprysami odbiorców, a klimat dodatkowo psują pomysły na repolonizację mediów. Sprawdziliśmy, kto w takim otoczeniu radzi sobie najlepiej oraz na które spółki warto postawić.
-
Od zwycięstwa Andrzeja Dudy minęło już 1,5 roku, a od zaprzysiężenia Beaty Szydło ponad 14 miesięcy. W tym czasie na warszawskim parkiecie sporo się zmieniło. Sprawdziliśmy, jakie trendy na giełdzie wykreowały sztandarowe programy socjalne, nowe ustawy oraz polityka fiskalna rządu Prawa i Sprawiedliwości.
-
WIG20 toruje sobie drogę do tegorocznych minimów, gorąco na PZU
Ciemne chmury gęstnieją nad warszawskim parkietem. Czwartkową sesję WIG20 rozpoczął od luki spadkowej, a następnie naruszył minimum z początku czerwca.
-
PMPG Polskie Media 2015 – wzrost zysku netto
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media w 2015 r. wyniosły 51 mln 800 tys. złotych i były o 11 proc. niższe niż w 2014 r.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź