PARTNER SERWISU
smdzgyna

Spółka: PMPG

  • Grupa PMPG Polskie Media chce wprowadzić Orle Pióro na giełdę w 2025 r.
    Grupa PMPG Polskie Media chce wprowadzić Orle Pióro na giełdę w 2025 r.

    PMPG Polskie Media chce skoncentrować się na rozwoju aktywów cyfrowych, inwestycjach typu Media for Equity, a także IPO głównych aktywów grupy. Spółka chce wprowadzić Orle Pióro na giełdę w 2025 r.

  • RedDeerGames z Grupy PMPG wyprodukuje i wyda gry Kajko i Kokosz
    RedDeerGames z Grupy PMPG wyprodukuje i wyda gry Kajko i Kokosz

    RedDeerGames - spółka portfelowa PMPG Polskie Media - ma umowę licencyjną na produkcję gier na podstawie kultowej serii komiksów "Kajko i Kokosz" rysownika Janusza Christy.

  • Ilona Weiss została powołana na prezesa zarządu PMPG Polskie Media
    Ilona Weiss została powołana na prezesa zarządu PMPG Polskie Media

    Rada nadzorcza PMPG Polskie Media powołała do zarządu, ze skutkiem od dnia 1 stycznia 2021 roku, Ilonę Weiss oraz Jolantę Kloc. Ilonie Weiss powierzono pełnienie funkcji prezesa zarządu, a Jolancie Kloc - wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za pion finansowy.

  • WIG20 igra z ogniem, w grze Kruk, PlayWay i PMPG
    WIG20 igra z ogniem, w grze Kruk, PlayWay i PMPG

    Kolejny raz działania CBA stają się głównym tematem na warszawskiej giełdzie. Tym razem w odniesieniu do spółki PMPG Polskie Media. 

  • CBA zatrzymało wydawcę Wprost i Do Rzeczy
    CBA zatrzymało wydawcę Wprost i Do Rzeczy

    Agenci CBA zatrzymali 4 osoby w sprawie wyłudzenia prawie 29 mln zł na szkodę firmy specjalizującej się w budowie i remontach infrastruktury kolejowej poprzez fikcyjne umowy i faktury. Wśród zatrzymanych jest główny akcjonariusz PMPG Polskie Media, Michał Lisiecki.

  • Zbigniew Jakubas złożył ofertę na Radio ZET
    Zbigniew Jakubas złożył ofertę na Radio ZET

    Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET. Do przejęcia rozgłośni radiowej przymierzane są także Fratria, Grupa ZPR oraz notowane na GPW: PMPG i Agora.

  • Raport: Analiza fundamentalna ośmiu spółek z branży medialnej
    Raport: Analiza fundamentalna ośmiu spółek z branży medialnej

    Spółki z branży medialnej nie mają lekko. Nadawcy i wydawnictwa zmagają się z silną konkurencją, kaprysami odbiorców, a klimat dodatkowo psują pomysły na repolonizację mediów. Sprawdziliśmy, kto w takim otoczeniu radzi sobie najlepiej oraz na które spółki warto postawić.

  • Raport: Kto najwięcej zyskał, a kto stracił na dobrej zmianie wg PiS
    Raport: Kto najwięcej zyskał, a kto stracił na dobrej zmianie wg PiS

    Od zwycięstwa Andrzeja Dudy minęło już 1,5 roku, a od zaprzysiężenia Beaty Szydło ponad 14 miesięcy. W tym czasie na warszawskim parkiecie sporo się zmieniło. Sprawdziliśmy, jakie trendy na giełdzie wykreowały sztandarowe programy socjalne, nowe ustawy oraz polityka fiskalna rządu Prawa i Sprawiedliwości.

  • WIG20 toruje sobie drogę do tegorocznych minimów, gorąco na PZU

    Ciemne chmury gęstnieją nad warszawskim parkietem. Czwartkową sesję WIG20 rozpoczął od luki spadkowej, a następnie naruszył minimum z początku czerwca.

  • PMPG Polskie Media 2015 – wzrost zysku netto

    Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media w 2015 r. wyniosły 51 mln 800 tys. złotych i były o 11 proc. niższe niż w 2014 r.



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat