Spółka: vivid
-
-
Vivid Games odnotował 0,5 mln zł jednostkowego zysku netto w I poł. 2023 r. wobec 0,07 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Przychody wygenerowane przez portfolio Vivid Games w sierpniu są zbliżone do lipcowych. Spółka spodziewa się, bazując na danych z poprzednich lat, że jesienią i zimą zaangażowanie odbiorców cyfrowej rozrywki wzrośnie, co pozytywnie wpłynie na sprzedaż, także w grach.
-
Wyniki sprzedaży jednego z kluczowych tytułów Vivid Games - "Eroblast" na Nintendo Switch za pierwsze dwa tygodnie napawają optymizmem, ocenił product owner "Eroblast" Łukasz Kamiński. Wersje tej gry na iOS i Androida otrzymały w lipcu tłumaczenie na hiszpański.
-
Vivid Games wypracowała w czerwcu 1,6 mln zł przychodu ze sprzedaży i niewielką stratę na poziomie 40 tys zł, co jest skutkiem sezonowego obniżenia się rentowności kampanii UA. Przychody za pierwsze półrocze wynoszą narastająco blisko 12 mln zł, zysk netto 0,5 mln zł, a EBITDA 2,3 mln zł.
-
Przygotowany przez QubicGames port symulatora randek - Eroblast 14 lipca zadebiutuje na Nintendo Switch w USA, a jeszcze w lipcu trafi też do graczy z Europy.
-
Bydgoskie studio zawarło z BoomBit umowę przewidującą stworzenie przez Vivid Games gry mobilnej "Easy Boxing", która zostanie wydana przez BoomBit. Tytuł zostanie skierowany do odbiorców segmentu casual, na platformach iOS i Android.
-
Po dobrych wynikach w marcu i kwietniu, rezultaty Vivid Games za maj również przedstawiają się optymistycznie. Kluczowy projekt studia - Real Boxing 2, utrzymuje wysoki poziom kluczowych metryk. Mimo ograniczonych nakładów na UA, rentowność tytułu pozostaje na oczekiwanym przez spółkę poziomie.
-
Vivid Games wypracował 5,75 mln zł przychodów ze sprzedaży, EBITDA wyniosła 0,89 mln zł, a strata za I kwartał 17 tys. zł. Spółka realizuje nową strategię, której pierwszym kluczowym elementem jest rozwój Real Boxing 3. Prace idą zgodnie z harmonogramem, a zarząd pozostaje skupiony na znalezieniu odpowiednich partnerów biznesowych do realizacji kolejnych pomysłów.
-
Vivid otrzymał z NCBiR informację o wycofaniu dofinansowania przyznanego w konkursie Szybka Ścieżka, dla realizowanego od grudnia 2022 projektu technologicznego. Sytuacja jest o tyle zaskakująca, że jeszcze w lutym NCBiR zawarło z Vivid Games umowę o dofinansowanie. W ocenie spółki nie ma podstaw do jej rozwiązania.
-
Vivid Games przygotowuje walne zgromadzenie, na którym akcjonariusze będą głosować nad upoważnieniem zarządu do podwyższenia kapitału zakładowego w granicach kapitału docelowego. Spółka nie planuje emisji akcji w najbliższych miesiącach, ale chce zachować elastyczność, poinformował prezes Vivid Games Piotr Gamracy.
-
Vivid Games pochwaliła się w raporcie za rok 2022 przychodami o 50 proc. wyższymi niż przed rokiem i zyskiem netto w wysokości 0,7 mln zł. EBITDA za 2022 wyniosła 5 mln zł.
-
Gościem czwartkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Piotr Gamracy, prezes zarządu Vivid Games. Tematem spotkania było omówienie nowej strategii spółki na lata 2023-2026 oraz bieżących projektów, w tym o kolejnej odsłony serii Real Boxing.
-
Strategia rozwoju Vivid Games na lata 2023-2026 zakłada m.in. stworzenie gry "Real Boxing 3" (soft launch: I kw. 2024, hard launch: IV kw. 2024), rozwijanie kompetencji deweloperskich, tworzenie gier mobilnych oraz rozwój poprzez strategiczne partnerstwa. Dla realizacji strategii Vivid Games zakłada emisję akcji o wartości 10 mln zł.
-
W lutym spółka utrzymała sprzedaż i wynik na poziomie zbliżonym do styczniowych rezultatów. Narastająco wypracowała 3,7 mln zł przychodu, EBITDA wynosi 0,3 ml zł, a na koniec lutego na rachunkach Spółki znajdowało się 0,8 mln zł. Piotr Gamracy, który od 1 marca zasiada w fotelu prezesa Vivid Games zapowiada, że już wkrótce spółka przedstawi nową strategię, która odzwierciedla jego plany i jest adekwatna do potencjału drzemiącego w zespole.
-
Eroblast to kolejny tytuł z portfolio Vivid Games, który trafi do użytkowników Nintendo Switch. Spółka kontynuuje współpracę w zakresie portingu z siedleckim QubicGames, które specjalizuje się w grach na japońską konsolę.
-
Kluczowe tytuły studia wygenerowały w styczniu przychody na poziomie grudniowych, a ograniczenie ilości testowych kampanii płatnego pozyskiwanie użytkowników (UA) pozwoliło zwiększyć rentowność portfolio. Spółka wypracowała w styczniu 1,9 mln zł przychodu ze sprzedaży gier, a EBITDA wyniosła 0,2 mln zł. Wynik netto za styczeń, jest lepszy od grudniowego. Na koniec stycznia na rachunkach spółki był 1,0 mln zł.
-
W grudniu Vivid Games rozpoczęła realizację projektu technologicznego, którego efektem będzie generator poziomów dla gier typu blast. Platforma przyspieszy rozwój Eroblast oraz LoveNest i pozwoli dużo szybciej tworzyć kolejne tytuły, o podobnej mechanice.
-
Vivid Games przedstawiła szacunkowe wyniki za grudzień i cały 2022 rok. Przychody narastająco to 37,3 mln zł. Wynik netto za 2022 rok wyniósł 0,82 mln zł, a EBITDA 4,9 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki było 1,7 mln zł.
-
Vivid Games miał 0,59 mln zł straty netto w listopadzie 2022 r. przy przychodach 2,09 mln zł, podała spółka. Prowadzi działania które poprawią jej zyskowność w najbliższych miesiącach.
-
Vivid Games odnotował 2,84 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2022 r. wobec 87 tys. zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Vivid Games wygenerowała w tym roku już 34 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 2,4 mln zł w październiku. Zysk netto narastająco jest bliski 3 mln zł. EBITDA to 6,5 mln zł. Stan środków na rachunkach wynosił na koniec października 3,9 mln zł.
-
Knight Fights 2 to symulator walki, osadzony w średniowieczu. Gra koncentruje się na pojedynkach 1 na 1, oferując rozbudowany system rozgrywki oraz bogaty arsenał uzbrojenia i rynsztunku. Tytuł był rozwijany i dystrybuowany przez Vivid Games od 2020 roku, aż do grudnia 2021, kiedy to deweloper jednostronnie uniemożliwił dalszą dystrybucję. W 2021 roku Knight Fights 2 generował kilkunastoprocentowy udział w całkowitych przychodach spółki.
-
Zarząd Vivid Games dokonał analizy możliwości inwestycyjnych i zdecydował, że część środków pozyskanych z wrześniowej sprzedaży technologii Bidlogic, przeznaczy na wcześniejszą spłatę dziewiątej raty układowej. Pozostałe środki zostaną w spółce. Będą inwestowane w rozwój Real Boxing 2 i Eroblast oraz prace nad nowym, strategicznym tytułem.
-
Spółka zaksięgowała we wrześniowych przychodach zbycie technologii Bidlogic, co przełożyło się na rekordową miesięczną sprzedaż na poziomie blisko 8 mln zł (narastająco 32 mln zł) oraz znaczący zysk netto. Na koniec miesiąca na rachunkach spółki było 6,2 mln zł, a EBITDA wyniosła 7,1 mln zł. W zakresie przychodów z gier, niezmiennie, największy udział wypracowały Real Boxing 2 (74 proc.) i Eroblast (20 proc.). Spółka kładzie nacisk na zwiększenie rentowności portfolio w ostatnim kwartale.
-
-
Akcjonariusze Vivid Games zdecydowali podczas nadzwyczajnego walnego zgromadzenia o upoważnieniu zarządu do zbycia systemu BidLogic, podano w uchwałach.
-
-
-
Vivid Games wygenerował w tym roku blisko 24 mln zł przychodu. Na koniec sierpnia EBITDA za 2022 r. wynosiła 2,2 mln zł, a na rachunkach było 2,5 mln zł.
-
Vivid Games sprzedał wrocławskiej firmie Publishers Revenue Optimization, która specjalizuje się w monetyzacji reklamowej serwisów internetowych i aplikacji mobilnych, technologię Bidlogic. We wrześniu na rachunek bankowy spółki trafi 3,53 mln zł netto z pierwszej transzy. Zarząd Vivid rozważy przeznaczenie pozyskanych środków na przedterminową spłatę wszystkich pozostałych rat obligacji.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź