Spółka: vivid
-
-
Nowe podejście do płatnego pozyskiwania użytkowników, które długofalowo powinno znaleźć odzwierciedlenie w zysku, wymaga w tym momencie rekordowych inwestycji, obciążających wynik. Spółka odnotowała w lipcu rekordową sprzedaż na poziomie 3,61 mln zł i stratę netto w wysokości 217 tys. zł. Na koniec miesiąca na rachunkach spółki było 2,3 mln zł.
-
Pod koniec czerwca br. Vivid Games zawarł term-sheet dotyczący warunków zbycia technologii Bidlogic, umożliwiającej zarządzanie usługami mediacji reklamowej w aplikacjach mobilnych. Pierwotnie zakładano, że umowa końcowa zostanie zawarta jeszcze w lipcu. W związku z wydłużeniem się procesu due diligence, spółka zawarła z potencjalnym nabywcą aneks wydłużający cały proces.
-
Spółka wygenerowała w tym roku już ponad 17 mln zł przychodów, narastająco wstępny wynik netto za I półrocze wynosi 120 tys. zł, a EBITDA to 2,1 mln zł. Na koniec czerwca na rachunkach spółki było 3,0 mln zł.
-
Vivid Games zawarła wstępne porozumienie (term sheet) z polską spółką działającą w branży reklamowej dotyczące kluczowych warunków sprzedaży technologii Bidlogic za 10 mln zł.
-
Gościem środowego czatu inwestorskiego był Piotr Gamracy, członek zarządu Vivid Games. Tematem spotkania były wyniki spółki za pierwszy kwartał, bieżące projekty oraz plany studia na kolejne kwartały.
-
Przychody Vivid Games w kwietniu wyniosły 3 mln zł i są najwyższe w tym roku. Spółka zaprezentowała też 100 tys. zł zysku netto. Real Boxing 2 utrzymuje wysoki poziom sprzedaży. Z miesiąca na miesiąc coraz bliżej realizacji strategicznego celu 300 tys. USD miesięcznych przychodów jest też Eroblast, którego kwietniowa sprzedaż to ponad 131 tys. USD.
-
W czwartkowe południe rosły wszystkie warszawskie indeksy, przerywając tym samym kilkudniową spadkową serię. Wzrostowe odbicie to zasługa lepszych nastrojów na rynkach globalnych. W centrum uwagi są dziś spółki publikujące wyniki finansowe.
-
Sprzedaż za cały 2021 to ponad 24 mln zł. Wynik netto, w związku z istotnymi odpisami zapowiedzianymi przez spółkę w lutym, wynosi –14,86 mln zł. W związku z odpisami, amortyzacja, bezpośrednio obciążająca wynik, zmniejszy się w 2022 o 2 mln zł.
-
Vivid Games utrzymuje przychody ze sprzedaży na wysokim poziomie. Poza niesłabnącą kondycją Real Boxing 2, coraz większy wpływ ma na nie rosnąca sprzedaż Eroblast. W marcu spółka wypracowała przychody na poziomie 2,6 mln zł i zysk netto w kwocie 20 tys. zł. EBITDA za I kwartał to 1,0 mln zł. Na koniec marca na rachunkach spółki były 2 mln zł.
-
Zgodnie z ogłoszoną w listopadzie 2021 strategią, spółka planuje wydać w 2023 roku kolejną dużą grę własną, nawiązującej do serii Real Boxing 2. Tytuł będzie korzystał ze zbudowanej przez ostatnie lata wiedzy i doświadczeniu oraz danych analitycznych z Real Boxing 2. Zespół developerski rozwija obecnie prototyp, który powstał w ostatnich miesiącach.
-
Vivid Games wygenerował w styczniu 2.8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 0.25 mln zł zysku netto. Na koniec stycznia na rachunkach spółki było 3.43 mln zł.
-
Spółka zaprezentowała przychody za grudzień na poziomie ok. 2,7 mln zł. Wynik netto za ostatni miesiąc to -0,32 mln zł, a EBITDA narastająco wyniosła blisko 4 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki było 3,05 mln zł. Real Boxing 2 osiągnął najwyższe w 2021 roku przychody na poziomie 1,7 mln zł.
-
Nowy rok rozpoczął się dla Vivid Games od zmian w Zarządzie. Wsparciem dla prezesa Wojczakowskiego został Piotr Gamracy, powołany przez Radę Nadzorczą na pięcioletnią kadencję. Nowy członek zarządu ma duże doświadczenie w branży gier. W Vivid Games jest od niemal roku i odpowiadał dotychczas m.in. za reorganizację działu wydawniczego oraz rozwój kultury organizacyjnej międzynarodowego, pracującego zdalnie zespołu.
-
Aktualnie rynek gier mobilnych jest dominującym segmentem w całym sektorze gier. Jego wartość na koniec 2021 roku może wynieść 93,2 mld dol. Według danych płynących z rynku, przez najbliższe lata będziemy obserwować stale utrzymujący się trend wzrostowy i nie widać czynników, które miałyby znacząco spowolnić boom w tym segmencie. Dominującymi rynkami pod względem generowania przychodów pozostaną nadal Chiny, Stany Zjednoczone, Japonia oraz Korea Południowa.
-
Spółka opublikowała wstępne wyniki za listopad. Wygenerowano najwyższe w tym roku przychody na poziomie ponad 2,5 mln zł, wynik netto wynosi -0,05 mln zł, a EBITDA narastająco za 11 miesięcy to 3,6 mln zł. Na koniec listopada na rachunkach spółki były 3 mln zł. Kluczową rolę w zwiększaniu przychodów odegrał Real Boxing 2, rozwijany przez spółkę w modelu Game as a Service.
-
Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games. Tematem spotkania były bieżące projekty, plany wydawnicze i nowe kierunki rozwoju studia.
-
Vivid Games skupia się obecnie na dalszym rozwoju. Inwestuje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako kluczowe obszary wspierające efektywną monetyzację gier. Celem spółki do 2025 roku jest generowanie miesięcznych przychodów na poziomie ok. 3,9 mln USD.
-
Zarząd Vivid Games przyjął zaktualizowaną strategię rozwoju na lata 2022-2025 zakładającą m.in. wydanie nowej gry na bazie gry "Real Boxing 2", a także dalszy rozwój tytułów z obecnego portfolio.
-
Spółka wygenerowała w październiku najwyższe w tym roku przychody ze sprzedaży gier w wysokości niemal 2,5 mln zł. Wynik netto wyniósł -110 tys. zł, a EBITDA narastająco za 10 miesięcy wynosi 3,18 mln zł. Na rachunkach spółki znajdowało się na koniec października 2,9 mln zł.
-
Przychody Vivid Games za 6 miesięcy to blisko 10 mln zł, EBITDA sięga 1,6 mln zł a wynik netto -1,76 mln zł. Spółka rozpoczęła drugie półrocze wyższą sprzedażą. Opublikowane wstępne przychody za lipiec i sierpień to łącznie już 4,3 mln zł, a wypracowany w sierpniu wynik netto jest najlepszym w tym roku.
-
Vivid Games rozwiązał umowę wydawniczą z Amuzing Park Corp. z siedzibą w Seulu (Korea Południowa), zawartą 13 stycznia 2020 r. Na podstawie umowy spółka planowała wydać na platformach iOS i Android grę "Mythical Showdown" (pierwotna nazwa "Amusing Heroes").
-
Trzeci kolejny dzień realizacji zysków na giełdzie w Warszawie. Winne są gorsze nastroje na europejskich parkietach przed posiedzeniem ECB i słabość rodzimego sektora bankowego.
-
Przychody ze sprzedaży za sierpień br. są niemal identyczne jak w lipcu i wyniosły 2,15 mln zł, a narastająco od stycznia ponad 14 mln zł, EBITDA za osiem miesięcy to 2,28 mln zł, wynik netto wyniósł 50 tys. zł. Na koniec sierpnia na rachunkach spółki znajdowało się 2,5 mln zł.
-
-
Spółka wygenerowała w lipcu przychody na poziomie 2,16 mln zł i 150 tys. zł straty netto. EBITDA narastająco za siedem miesięcy wynosi 1,8 mln zł. Największy udział w przychodach ma nadal marka Real Boxing, ale na drugim miejsce w ciągu miesiąca od debiutu znalazł się Eroblast.
-
Skonsolidowana strata netto Vivid Games wyniosła 0,3 mln zł w czerwcu, zaś skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 1,62 mln zł w ub. miesiącu, podała spółka, powołując się na szacunkowe dane.
-
Vivid Games modyfikuje swój plan wydawniczy przesuwając premierę Mythical Showdown na ostatni kwartał 2021. Prezes stawia na realistyczną weryfikację potencjału komercyjnego.
-
Przychody za I kwartał 2021 to 5,2 mln zł, a stan środków na rachunkach na koniec marca to ponad 5,5 mln zł. Po spłaceniu wszystkich wymaganych w 2021 rat układowych spółka skupia się na rozwoju. Celem dla największych tytułów jest wzmocnienie zaangażowania i retencji długoterminowej. Równolegle obok czerwcowego debiutu Eroblast przygotowywana jest kolejna premiera wciągającej gry typu RPG – Mythical Showdown. Zespół projektowy analizuje pierwsze wyniki rozpoczętej 19 maja fazy soft launch.
-
Bydgoski wydawca i developer zapowiedział, że symulator randek Eroblast zadebiutuje na platformach iOS i Android 22 czerwca 2021. Ze względu na swoją specyfikę gra trafia w niszę i według analiz spółki nie ma znaczącej konkurencji. Tytuł znajduje się obecnie na trzecim z czterech zaplanowanych etapów fazy soft launch. Do fazy soft launch trafiła też pozyskana w marcu mobilna gra karciana Mobbles Cards. Równolegle spółka inwestuje w pogłębienie zaangażowania użytkowników swoich największych tytułów – Real Boxing 2 i Knights Fight 2.
-
Vivid Games wypracował skonsolidowane przychody ze sprzedaży na rekordowym poziomie ponad 27 mln zł i wygenerował w 2020 roku niemal 3 mln zł zysku operacyjnego, wynika z opublikowanego raportu rocznego za 2020 rok. Wyniki nie odbiegają istotnie od zaprezentowanych przez spółkę w styczniu wstępnych rezultatów. W najbliższych miesiącach spółka planuje skupić się na pozyskaniu do portfolio kolejnych tytułów.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź