PARTNER SERWISU
hpbxjtaj

Spółka: vivid

  • Vivid Games pokazał rekordowe przychody za lipiec
    Vivid Games pokazał rekordowe przychody za lipiec

    Nowe podejście do płatnego pozyskiwania użytkowników, które długofalowo powinno znaleźć odzwierciedlenie w zysku, wymaga w tym momencie rekordowych inwestycji, obciążających wynik. Spółka odnotowała w lipcu rekordową sprzedaż na poziomie 3,61 mln zł i stratę netto w wysokości 217 tys. zł. Na koniec miesiąca na rachunkach spółki było 2,3 mln zł.

  • Vivid Games sprzeda Bidlogic do września
    Vivid Games sprzeda Bidlogic do września

    Pod koniec czerwca br. Vivid Games zawarł term-sheet dotyczący warunków zbycia technologii Bidlogic, umożliwiającej zarządzanie usługami mediacji reklamowej w aplikacjach mobilnych. Pierwotnie zakładano, że umowa końcowa zostanie zawarta jeszcze w lipcu. W związku z wydłużeniem się procesu due diligence, spółka zawarła z potencjalnym nabywcą aneks wydłużający cały proces.

  • Vivid Games miał wstępnie 0,12 mln zł zysku netto w I poł. 2022 r.
    Vivid Games miał wstępnie 0,12 mln zł zysku netto w I poł. 2022 r.

    Spółka wygenerowała w tym roku już ponad 17 mln zł przychodów, narastająco wstępny wynik netto za I półrocze wynosi 120 tys. zł, a EBITDA to 2,1 mln zł. Na koniec czerwca na rachunkach spółki było 3,0 mln zł.

  • Vivid Games ma term sheet dotyczący sprzedaży technologii Bidlogic za 10 mln zł
    Vivid Games ma term sheet dotyczący sprzedaży technologii Bidlogic za 10 mln zł

    Vivid Games zawarła wstępne porozumienie (term sheet) z polską spółką działającą w branży reklamowej dotyczące kluczowych warunków sprzedaży technologii Bidlogic za 10 mln zł.

  • Vivid Games: Tegoroczne wyniki potwierdzają, że idziemy w dobrym kierunku
    Vivid Games: Tegoroczne wyniki potwierdzają, że idziemy w dobrym kierunku

    Gościem środowego czatu inwestorskiego był Piotr Gamracy, członek zarządu Vivid Games. Tematem spotkania były wyniki spółki za pierwszy kwartał, bieżące projekty oraz plany studia na kolejne kwartały.

  • Vivid Games może wdrożyć reklamy na modelach 3D w grze ‚Real Boxing 2’ w II kw.
    Vivid Games może wdrożyć reklamy na modelach 3D w grze ‚Real Boxing 2’ w II kw.

    Przychody Vivid Games w kwietniu wyniosły 3 mln zł i są najwyższe w tym roku. Spółka zaprezentowała też 100 tys. zł zysku netto. Real Boxing 2 utrzymuje wysoki poziom sprzedaży. Z miesiąca na miesiąc coraz bliżej realizacji strategicznego celu 300 tys. USD miesięcznych przychodów jest też Eroblast, którego kwietniowa sprzedaż to ponad 131 tys. USD.

  • Sesja pod znakiem wyników i odbicia na GPW, w grze Pekao i Orlen
    Sesja pod znakiem wyników i odbicia na GPW, w grze Pekao i Orlen

    W czwartkowe południe rosły wszystkie warszawskie indeksy, przerywając tym samym kilkudniową spadkową serię. Wzrostowe odbicie to zasługa lepszych nastrojów na rynkach globalnych. W centrum uwagi są dziś spółki publikujące wyniki finansowe.

  • Real Boxing wygenerował aż 63 proc. rocznej sumy przychodów Vivid Games
    Real Boxing wygenerował aż 63 proc. rocznej sumy przychodów Vivid Games

    Sprzedaż za cały 2021 to ponad 24 mln zł. Wynik netto, w związku z istotnymi odpisami zapowiedzianymi przez spółkę w lutym, wynosi –14,86 mln zł. W związku z odpisami, amortyzacja, bezpośrednio obciążająca wynik, zmniejszy się w 2022 o 2 mln zł.

  • Vivid Games wygenerował w marcu ponad 7,6 mln zł przychodów ze sprzedaży
    Vivid Games wygenerował w marcu ponad 7,6 mln zł przychodów ze sprzedaży

    Vivid Games utrzymuje przychody ze sprzedaży na wysokim poziomie. Poza niesłabnącą kondycją Real Boxing 2, coraz większy wpływ ma na nie rosnąca sprzedaż Eroblast. W marcu spółka wypracowała przychody na poziomie 2,6 mln zł i zysk netto w kwocie 20 tys. zł. EBITDA za I kwartał to 1,0 mln zł. Na koniec marca na rachunkach spółki były 2 mln zł.

  • Vivid Games: Kolejna gra przeniesie użytkowników w świat walk karate
    Vivid Games: Kolejna gra przeniesie użytkowników w świat walk karate

    Zgodnie z ogłoszoną w listopadzie 2021 strategią, spółka planuje wydać w 2023 roku kolejną dużą grę własną, nawiązującej do serii Real Boxing 2. Tytuł będzie korzystał ze zbudowanej przez ostatnie lata wiedzy i doświadczeniu oraz danych analitycznych z Real Boxing 2. Zespół developerski rozwija obecnie prototyp, który powstał w ostatnich miesiącach.

  • Vivid Games zaprezentował wstępne wyniki za styczeń
    Vivid Games zaprezentował wstępne wyniki za styczeń

    Vivid Games wygenerował w styczniu 2.8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 0.25 mln zł zysku netto. Na koniec stycznia na rachunkach spółki było 3.43 mln zł.

  • Konflikt z Shori Games odbił się na grudniowych wynikach Vivid Games
    Konflikt z Shori Games odbił się na grudniowych wynikach Vivid Games

    Spółka zaprezentowała przychody za grudzień na poziomie ok. 2,7 mln zł. Wynik netto za ostatni miesiąc to -0,32 mln zł, a EBITDA narastająco wyniosła blisko 4 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki było 3,05 mln zł. Real Boxing 2 osiągnął najwyższe w 2021 roku przychody na poziomie 1,7 mln zł.

  • Piotr Gamracy nowym członkiem zarządu Vivid Games
    Piotr Gamracy nowym członkiem zarządu Vivid Games

    Nowy rok rozpoczął się dla Vivid Games od zmian w Zarządzie. Wsparciem dla prezesa Wojczakowskiego został Piotr Gamracy, powołany przez Radę Nadzorczą na pięcioletnią kadencję. Nowy członek zarządu ma duże doświadczenie w branży gier. W Vivid Games jest od niemal roku i odpowiadał dotychczas m.in. za reorganizację działu wydawniczego oraz rozwój kultury organizacyjnej międzynarodowego, pracującego zdalnie zespołu.

  • Trudny rok za producentami gier mobilnych. Co dalej z branżą?
    Trudny rok za producentami gier mobilnych. Co dalej z branżą?

    Aktualnie rynek gier mobilnych jest dominującym segmentem w całym sektorze gier. Jego wartość na koniec 2021 roku może wynieść 93,2 mld dol. Według danych płynących z rynku, przez najbliższe lata będziemy obserwować stale utrzymujący się trend wzrostowy i nie widać czynników, które miałyby znacząco spowolnić boom w tym segmencie. Dominującymi rynkami pod względem generowania przychodów pozostaną nadal Chiny, Stany Zjednoczone, Japonia oraz Korea Południowa.

  • Vivid Games: Real Boxing 2 utrzymuje wysoki poziom przychodów
    Vivid Games: Real Boxing 2 utrzymuje wysoki poziom przychodów

    Spółka opublikowała wstępne wyniki za listopad. Wygenerowano najwyższe w tym roku przychody na poziomie ponad 2,5 mln zł, wynik netto wynosi -0,05 mln zł, a EBITDA narastająco za 11 miesięcy to 3,6 mln zł. Na koniec listopada na rachunkach spółki były 3 mln zł. Kluczową rolę w zwiększaniu przychodów odegrał Real Boxing 2, rozwijany przez spółkę w modelu Game as a Service.

  • Vivid Games: Odrobiliśmy w ostatnich latach lekcję i teraz inwestujemy w dział UA i rozwój analityki
    Vivid Games: Odrobiliśmy w ostatnich latach lekcję i teraz inwestujemy w dział UA i rozwój analityki

    Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games. Tematem spotkania były bieżące projekty, plany wydawnicze i nowe kierunki rozwoju studia.

  • Vivid Games przedstawił raport za III kwartał i strategię rozwoju do 2025
    Vivid Games przedstawił raport za III kwartał i strategię rozwoju do 2025

    Vivid Games skupia się obecnie na dalszym rozwoju. Inwestuje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako kluczowe obszary wspierające efektywną monetyzację gier. Celem spółki do 2025 roku jest generowanie miesięcznych przychodów na poziomie ok. 3,9 mln USD.

  • Vivid Games zakłada w strategii wydanie nowej gry na bazie ‚Real Boxing2’ w 2023
    Vivid Games zakłada w strategii wydanie nowej gry na bazie ‚Real Boxing2’ w 2023

    Zarząd Vivid Games przyjął zaktualizowaną strategię rozwoju na lata 2022-2025 zakładającą m.in. wydanie nowej gry na bazie gry "Real Boxing 2", a także dalszy rozwój tytułów z obecnego portfolio.

  • Vivid Games przedstawił wyniki za październik
    Vivid Games przedstawił wyniki za październik

    Spółka wygenerowała w październiku najwyższe w tym roku przychody ze sprzedaży gier w wysokości niemal 2,5 mln zł. Wynik netto wyniósł -110 tys. zł, a EBITDA narastająco za 10 miesięcy wynosi 3,18 mln zł. Na rachunkach spółki znajdowało się na koniec października 2,9 mln zł.

  • Vivid Games zaprezentował wyniki za pierwsze półrocze 2021 r.
    Vivid Games zaprezentował wyniki za pierwsze półrocze 2021 r.

    Przychody Vivid Games za 6 miesięcy to blisko 10 mln zł, EBITDA sięga 1,6 mln zł a wynik netto -1,76 mln zł. Spółka rozpoczęła drugie półrocze wyższą sprzedażą. Opublikowane wstępne przychody za lipiec i sierpień to łącznie już 4,3 mln zł, a wypracowany w sierpniu wynik netto jest najlepszym w tym roku.

  • Vivid Games rozwiązał umowę wydawniczą z koreańskim Amuzing Park
    Vivid Games rozwiązał umowę wydawniczą z koreańskim Amuzing Park

    Vivid Games rozwiązał umowę wydawniczą z Amuzing Park Corp. z siedzibą w Seulu (Korea Południowa), zawartą 13 stycznia 2020 r. Na podstawie umowy spółka planowała wydać na platformach iOS i Android grę "Mythical Showdown" (pierwotna nazwa "Amusing Heroes").

  • Spadki na giełdach, ECB może jeszcze uratować sesję
    Spadki na giełdach, ECB może jeszcze uratować sesję

    Trzeci kolejny dzień realizacji zysków na giełdzie w Warszawie. Winne są gorsze nastroje na europejskich parkietach przed posiedzeniem ECB i słabość rodzimego sektora bankowego.

  • Vivid Games zaprezentował wyniki za sierpień
    Vivid Games zaprezentował wyniki za sierpień

    Przychody ze sprzedaży za sierpień br. są niemal identyczne jak w lipcu i wyniosły 2,15 mln zł, a narastająco od stycznia ponad 14 mln zł, EBITDA za osiem miesięcy to 2,28 mln zł, wynik netto wyniósł 50 tys. zł. Na koniec sierpnia na rachunkach spółki znajdowało się 2,5 mln zł.

  • Jak polskie spółki produkujące gry mobilne odnalazły się po zmianach w Apple IDFA
    Jak polskie spółki produkujące gry mobilne odnalazły się po zmianach w Apple IDFA Z końcem kwietnia gigant z Cupertino wypuścił nową wersję systemu na iPhony: iOS 14.5, która wprowadziła zmiany w identyfikatorze reklamowym Apple. Po kilku miesiącach działania można wyciągnąć pierwsze wnioski, na temat tego, jak kontrowersyjna dla niektórych marketerów aktualizacja wpłynęła na rynek gier mobilnych.
  • Vivid Games opublikował wyniki za lipiec
    Vivid Games opublikował wyniki za lipiec

    Spółka wygenerowała w lipcu przychody na poziomie 2,16 mln zł i 150 tys. zł straty netto. EBITDA narastająco za siedem miesięcy wynosi 1,8 mln zł. Największy udział w przychodach ma nadal marka Real Boxing, ale na drugim miejsce w ciągu miesiąca od debiutu znalazł się Eroblast. 

  • Vivid Games miał wstępnie 0,3 mln zł straty netto w czerwcu
    Vivid Games miał wstępnie 0,3 mln zł straty netto w czerwcu

    Skonsolidowana strata netto Vivid Games wyniosła 0,3 mln zł w czerwcu, zaś skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 1,62 mln zł w ub. miesiącu, podała spółka, powołując się na szacunkowe dane.

  • Vivid Games opóźnił premierę gry Mythical Showdown
    Vivid Games opóźnił premierę gry Mythical Showdown

    Vivid Games modyfikuje swój plan wydawniczy przesuwając premierę Mythical Showdown na ostatni kwartał 2021. Prezes stawia na realistyczną weryfikację potencjału komercyjnego.

  • Vivid Games zaprezentował wyniki za I kwartał
    Vivid Games zaprezentował wyniki za I kwartał

    Przychody za I kwartał 2021 to 5,2 mln zł, a stan środków na rachunkach na koniec marca to ponad 5,5 mln zł. Po spłaceniu wszystkich wymaganych w 2021 rat układowych spółka skupia się na rozwoju. Celem dla największych tytułów jest wzmocnienie zaangażowania i retencji długoterminowej. Równolegle obok czerwcowego debiutu Eroblast przygotowywana jest kolejna premiera wciągającej gry typu RPG – Mythical Showdown. Zespół projektowy analizuje pierwsze wyniki rozpoczętej 19 maja fazy soft launch.

  • Vivid Games: Symulator randek Eroblast zadebiutuje 22 czerwca
    Vivid Games: Symulator randek Eroblast zadebiutuje 22 czerwca

    Bydgoski wydawca i developer zapowiedział, że symulator randek Eroblast zadebiutuje na platformach iOS i Android 22 czerwca 2021. Ze względu na swoją specyfikę gra trafia w niszę i według analiz spółki nie ma znaczącej konkurencji. Tytuł znajduje się obecnie na trzecim z czterech zaplanowanych etapów fazy soft launch. Do fazy soft launch trafiła też pozyskana w marcu mobilna gra karciana Mobbles Cards. Równolegle spółka inwestuje w pogłębienie zaangażowania użytkowników swoich największych tytułów – Real Boxing 2 i Knights Fight 2.

  • Vivid Games stawia na inwestycje w nowe tytuły
    Vivid Games stawia na inwestycje w nowe tytuły

    Vivid Games wypracował skonsolidowane przychody ze sprzedaży na rekordowym poziomie ponad 27 mln zł i wygenerował w 2020 roku niemal 3 mln zł zysku operacyjnego, wynika z opublikowanego raportu rocznego za 2020 rok. Wyniki nie odbiegają istotnie od zaprezentowanych przez spółkę w styczniu wstępnych rezultatów. W najbliższych miesiącach spółka planuje skupić się na pozyskaniu do portfolio kolejnych tytułów.



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat