Spółka: tbull
-
-
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu sektorowego GameINN wybrało 27 projektów do dofinansowania na łączną kwotę 104,65 mln zł. Na dotację załapało się 7 spółek notowanych na GPW.
-
T-Bull rozpoczął prace związane z produkcją pierwszej w historii spółki gry na platformę PC, która będzie dystrybuowana w modelu premium (w formule płatnej).
-
Wrocławski developer gier mobilnych poinformował, że gra Top Speed 2 od poniedziałku jest dostępna na platformie Steam.
-
-
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wznowiła obrót akcjami T-Bull od 20 maja br., podała Komisja Nadzoru Finansowego.
-
Za nami wyjątkowo burzliwa majówka na warszawskiej giełdzie. Notowania niektórych spółek ciągu jednej sesji spadały o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent.
-
Giełda Papierów Wartościowych zawiesiła obrót akcjami spółek: T-Bull, Korporacja Budowlana Dom oraz Invista na rynku głównym w związku z żądaniem zgłoszonym przez Komisję Nadzoru Finansowego.
-
T-Bull odnotował 0,65 mln zł jednostkowego zysku netto w 2018 r. wobec 5,11 mln zł zysku rok wcześniej. Kurs producenta gier mobilnych w czwartek rano spada o ponad 9 proc.
-
-
-
Trzeci tydzień października na giełdzie w Warszawie rozpoczął się spadkami. Tracą głównie największe spółki. Duże nagromadzenie w tym tygodniu potencjalnych impulsów sprawia, że trudno już teraz wyrokować, czy tydzień zakończy się spadkami indeksów, czy może w kolejnych dniach sytuacja się poprawi.
-
Miniony tydzień przyniósł ważne przetasowania na wykresach producentów gier wideo notowanych na NewConnect. Wojciech Kręcki, autor portfela Cztery Fazy Rynku sprawdził co dalej z kursami akcji Cherrypick Games, Creepy Jar, The Farm 51 i T-Bull.
-
Jeszcze rano wizja podwyżek cen energii, a więc i wyższych zysków koncernów energetycznych, pomagała GPW. Niestety, to może być krótkotrwały impuls, a ta sama energetyka może zatopić indeksy. Sporo dziś dzieje się też na akcjach JSW, T-Bull, Altus TFI i Gino Rossi.
-
Globalne rynki akcji ignorują ryzyko związane z wojnami handlowymi, co daje okazję do przedłużenia wzrostowej korekty na GPW. Pytanie tylko, czy rodzima giełda przezwycięży swoje słabości i tę szansę wykorzysta?
-
Polski producent i wydawca gier mobilnych pochwalił się, że w sierpniu przekroczył liczbę 350 mln łącznych pobrań gier. Nowy rekord nie robi jednak większego wrażenia na inwestorach. We wtorek rano kurs akcji spada do 23 zł i ustanawia nowe historyczne minimum.
-
Wzrosty indeksu WIG20 wyhamowały, ale w dalszym ciągu ma on otwartą drogę do ataku na 2.500 pkt. Znacznie gorzej prezentuje się sytuacja na indeksach mWIG80 i sWIG80, które na podobny rajd nie mogą liczyć. Dziś w centrum uwagi są głównie spółki publikujące wyniki finansowe.
-
T-Bull przejdzie z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w środę, 29 sierpnia. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki.
-
Branża gamedev wreszcie wybudziła się z zimowego snu. Dynamiczne ruchy na kursach akcji giełdowych producentów gier wideo zapewniają m.in. najnowsze wyniki finansowe, wysyp informacji nt. planowanych premier, pokazy prac czy głośne kontrakty wydawnicze.
-
Producenci gier działają w różnych modelach biznesowych, a to mocno rzutuje na wyniki, ich interpretację i praktycznie uniemożliwia proste porównania. StockWatch.pl sprawdził, jak zarabiają branżowe podmioty i jakie pułapki czekają na inwestorów analizujących ich wyniki.
-
Bieżący rok na rynku gier wideo będzie stał pod znakiem Gwinta, Frostpunka oraz wielu mniejszych rodzimych produkcji. StockWatch.pl przygotował zestawienie najważniejszych tytułów, które wypuszczą czołowe spółki z GPW.
-
Środowy poranek upływa na GPW pod znakiem lekkich wzrostów, co wpisuje się w nastroje dominujące w Europie. W centrum uwagi w dalszym ciągu pozostają akcje Alior Banku i CD Projektu.
-
Tegoroczna edycja konkursu organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju nie była tak udana dla giełdowych spółek jak poprzednia, gdy na ich konta trafiło łącznie 58 mln zł. W sumie z siedmiu wniosków złożonych przez reprezentantów GPW tylko cztery zakwalifikowały się do dofinansowania.
-
T-Bull przekroczył łącznie 200 mln pobrań swoich gier mobilnych
– Rok temu T-Bull osiągnął liczbę 100 mln pobrań, a już teraz studio może pochwalić się wynikiem 200 mln – mamy tu do czynienia z podwójnym wzrostem względem ubiegłego roku. Dla porównania, zdobycie pierwszych 100 mln graczy zajęło wrocławskiemu producentowi 6 lat. Z kolei, pozyskanie kolejnych 100 mln użytkowników – tylko rok – czytamy w […]
-
Rekordowa liczba pobrań gier T-Bull w grudniu 2016 r.
Notowana na NewConnect spółka portfelowa Tech Invest Group – T-Bull osiągnęła w grudniu 2016 r. ponad 10 mln pobrań swoich gier, co w ujęciu miesięcznym daje najwyższy wynik w historii spółki. Łącznie do końca 2016 r. użytkownicy pobrali prawie 200 mln gier T-Bull.
-
Indeks producentów gier, gdyby istniał, byłby na czele GPW. Roczna stopa zwrotu z portfela akcji spółek growych to aż 60 proc., a na walorach najlepszych przekroczyła 100 proc. Czy ciągle da się zarobić? StockWatch.pl przeanalizował aktualne plany wydawnicze polskich producentów gier i porównał ich wskaźniki fundamentalne.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź