Spółka: answear
-
-
Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od kontynuacji spadków. To już 6. kolejny dzień realizacji zysków na GPW. Czy pod koniec sesji znajdą się chętni na przecenione akcje, którzy zaryzykują grę pod odbicie w przyszłym tygodniu? O tym, jak i o losach całej sesji, zdecydują publikowane po południu dane z amerykańskiego rynku pracy.
-
Answear.com zanotował 429,2 mln zł przychodów ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w IV kw. 2023 r., co oznacza wzrost o 17,8 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. W IV kw. sprzedaż online wzrosła o 18,1 proc. r/r, osiągając 442,3 mln zł.
-
Początek sezonu świątecznego, otoczenie wysokich stóp procentowych, zmiana sytuacji na arenie politycznej po wyborach parlamentarnych oraz program Bezpieczny Kredyt 2 procent to czynniki, na które szczególnie należy zwrócić uwagę poszukując wzrostowych branż na GPW pod koniec 2023 roku. Na przełomie obecnego i przyszłego roku pozytywnie zaskoczyć może m.in. sektor odzieżowy, handlowy, finansowy, budowlany czy deweloperski.
-
Środową sesję akcje spółki e-commercowej rozpoczęły na mocnym minusie. Momentami przecena przekraczała 8 proc. W III kwartale spółka zanotowała stratę netto. Zarząd wśród przyczyn wyhamowania wskazał spowolnienie w gospodarkach krajów regionu, w którym prowadzona jest sprzedaż oraz słabnący popyt konsumencki.
-
Giełda w Warszawie, ze szczególnym wskazaniem na duże spółki, w ostatnim czasie wykazuje się dużą relatywną siłą względem innych rynków. Można się domyślać, że to wciąż efekt wyborów w Polsce. Dziś pierwszy raz od kilku sesji pozytywne impulsy płyną na GPW z rynków zagranicznych.
-
Answear uplasowała wszystkie oferowane akcje serii L, a cena emisyjna akcji została ustalona na 29 zł. Spółka pozyska z emisji 29 mln zł.
-
Answear.com zawarł z mBank SA - Biuro Maklerskie umowę plasowania akcji serii L, zgodnie z którą mBank zobowiązał się do świadczenia na rzecz spółki usług niezbędnych do zorganizowania i przeprowadzenia oferty akcji. Proces budowania księgi popytu na akcje serii L rozpoczyna się 25 października 2023 r. o godzinie 9:00 i zakończy się 26 października 2023 r. nie później niż o godzinie 23:59.
-
Answear planuje rozpoczęcie oferty akcji serii L 25 października w ramach oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu. Akcje zostaną zaoferowane z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Nie później niż 27 października o godz. 9:00 zaplanowano ustalenie ceny emisyjnej w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu, przy czym maksymalna jej wysokość została ustalona na 29 zł za akcję. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój marki PRM.
-
Answear ma zielone światło na przeprowadzenie emisji nowych akcji bez prawa poboru. Środki pozyskane ze sprzedaży nie więcej niż 1 mln akcji mają zostać przeznaczone na rozwój marki PRM.
-
W dziale analiz StockWatch.pl pojawiło się omówienie najnowszego raportu finansowego Answear. Spółka już wcześniej podawała szacunkowe dane za drugi kwartał, stąd zaskoczenia wielkiego nie ma. Niewiadomą pozostały za to zyski. I tutaj mamy zarówno coś dla optymistów jak i pesymistów.
-
Perspektywa wzrostowego odreagowania na Wall Street i umiarkowane wzrosty na europejskich parkietach nie podziałały. Po neutralnym otwarciu WIG20 z każdą godziną pogłębia spadki i jest dziś najsłabszym indeksem w Europie. W dół ciągną go banki i CD Projekt. Dobra wiadomość jest taka, że wciąż znajduje się powyżej wtorkowych minimów. A to daje nadzieję na zwrot w górę w drugiej połowie sesji.
-
Answear zamierza przeprowadzić emisję nie więcej niż 1 mln nowych akcji serii z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Zgodnie z propozycją uchwały, po uzyskaniu akceptacji walnego zgromadzenia spółki, akcje zostaną zaoferowane w drodze oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu. Cena emisyjna zostanie ustalona w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu.
-
Analitycy Noble Securities w raporcie z 4 lipca rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla Answear od zalecenia "kupuj" i ceny docelowej o ponad 30 proc. wyższej od bieżącego kursu na GPW.
-
Czwartkową sesję notowania Answear rozpoczęły od ponad 3-proc. wzrostu. Spółka w drugim kwartale bieżącego roku osiągnęła 43-proc. wzrost rdr. przychodów ze sprzedaży online, które wyniosły 284 mln zł.
-
Answear.com uruchomił pierwsze sklepy internetowe PRM dedykowane na rynek polski, ukraiński, rumuński oraz witrynę prm.com/eu, zaś do końca roku planuje uruchomienie sprzedaży na pozostałych zagranicznych rynkach oraz na marketplace'ach modowych. Z początkiem czerwca Answear.com oficjalnie sfinalizował przejęcie brandów Sneakerstudio i PRM oraz zdecydował o zmianie Sneakerstudio w PRM.com.
-
Answear.com będzie dalej prowadzić ekspansję na rynkach zagranicznych i pod koniec tego roku lub na początku 2024 należy spodziewać się otwarć nowych rynków, zapowiedział prezes Krzysztof Bajołek. Dodał, że strategia rozwoju spółki pozostaje niezmienna.
-
Początek środowej sesji przy ulicy Książęcej upływa pod znakiem lekkich spadków. Jej losy najprawdopodobniej rozstrzygną się w drugiej połowie dnia i będą uzależnione od danych makroekonomicznych z USA. Rano wyróżniają się akcje m.in. spółek Mostostal Płock, ZREMB i Lubawa.
-
Answear według wstępnych danych wypracował w I kw. 2023 r. 271 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 52 proc. r/r. Jak zaznacza spółka, jest jedna z najwyższych dynamik wśród platform fashion e-commerce w Europie.
-
Answear pracuje nad kolejnym programem motywacyjnym i należy spodziewać się go w połowie 2023 r., poinformował prezes Krzysztof Bajołek.
-
Answear.com ocenia, że utrzyma wysokie dynamiki przychodów ze sprzedaży z poprzednich okresów także w 2023 r., powiedział prezes Krzysztof Bajołek.
-
Answear.com ocenia, że sfinalizowanie przejęcia zorganizowanej części przedsiębiorstwa (ZCP) Fashion Trends Group (FTG) - marki SneakerStudio oraz PRM - nastąpi 1 czerwca 2023 r., powiedział prezes Krzysztof Bajołek.
-
Answear trzyma wysokie tempo wzrostu biznesu. W 2022 r. e-commerce odnotował 973 mln zł przychodów ze sprzedaży (+42 proc. r/r), 61,8 mln zł EBITDA i 25,9 mln zł zysku netto. Wyniki za sam IV kwartał okazały się lepsze od konsensusu.
-
Najnowsze wyniki spółek za IV kwartał nie rozpieszczają. W końcówce 2022 r. wiele firm zmagało się z wysokimi kosztami i topniejącą rentownością. Sprawdziliśmy, które spółki przeszły przez kryzysowy okres suchą stopą i mogą sprawić pozytywne niespodzianki wynikowe.
-
Answear.com zawarł z Fashion Trends Group (FTG), Łukaszem Lepczyńskim oraz JPO Invest S.A s.à r.l. z siedzibą w Luksemburgu przedwstępną umowę nabycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa FTG - właściciela marek SneakerStudio oraz PRM. Akwizycja zostanie sfinansowana akcjami Answear.com.
-
Warszawskie indeksy krążą blisko poziomów z wtorkowego zamknięcia, czekając na nowe impulsy. Te pojawią się w drugiej połowie dnia, gdy zostanie opublikowana cała seria danych z amerykańskiej gospodarki.
-
Sprzedaż online Answear.com wzrosła o 33 proc. r/r do 375 mln zł w IV kw. 2022 r., podała spółka, prezentując wstępne dane. Sprzedaż online za 12 miesięcy 2022 r. wyniosła 982 mln zł i wzrosła o 36 proc. r/r.
-
-
Answear odnotował 1,44 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2022 r. wobec 3,1 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny uległ niemal podwojeniu do 14,08 mln zł. Na poziomie przychodów ze sprzedaży spółka osiągnęła 233,49 mln zł.
-
-
Analitycy BM mBanku uderzają w pesymistyczne nuty, a ich scenariusz bazowy zakłada rychłą recesję w Europie. W sierpniu eksperci ograniczyli ekspozycję na sektor wydobywczy i selektywnie zwiększyli pozycję w polskich bankach.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź