Spółka: answear
-
-
WIG20 walczy o zielony akcent na koniec tygodnia, w grze Allegro i CCC Po dwudniowej korekcie polski rynek akcji chce wrócić do wzrostów. Szczególnie WIG20. Zachęcające do tego sygnały płyną z giełdy we Frankfurcie i kontraktów na amerykańskie indeksy.
-
Answear miał 1,44 mln zł zysku netto i 233,49 mln zł przychodów w III kw. 2022 r.
Answear odnotował 1,44 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2022 r. wobec 3,1 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny uległ niemal podwojeniu do 14,08 mln zł. Na poziomie przychodów ze sprzedaży spółka osiągnęła 233,49 mln zł.
-
Czarne konie sezonu wyników za III kwartał Dino Polska dopisało się do ekskluzywnej listy gwiazd sezonu wyników za III kwartał. Kto jeszcze może sprawić pozytywną niespodziankę? Eksperci BM mBanku wskazali kilkunastu kandydatów.
-
13 spółek z sierpniowej listy top picks BM mBanku
Analitycy BM mBanku uderzają w pesymistyczne nuty, a ich scenariusz bazowy zakłada rychłą recesję w Europie. W sierpniu eksperci ograniczyli ekspozycję na sektor wydobywczy i selektywnie zwiększyli pozycję w polskich bankach.
-
14 spółek, na które warto zwrócić uwagę w okresie rynkowej zawieruchy
Według analityków Biura Maklerskiego mBanku, najbliższe kwartały będą stały pod znakiem hamowania światowej gospodarki i negatywnych skutków wojny w Ukrainie. W okresie rynkowych zawirowań eksperci radzą stawiać na spółki defensywne i o wysokich wolnych przepływach pieniężnych.
-
GPW słabo, ale nastroje mogą jeszcze się poprawić, mocne Allegro
Giełda w Warszawie jest dziś najgorszym parkietem w Europie, zupełnie nie reagując na wczorajszy ważny zwrot na Wall Street. Na tym tle dość mocno wyróżniają się drożejące akcje spółek Allegro, Answear, czy CD Projekt. I to właśnie zachowanie tych spółek daje nadzieję na lepszą drugą połowę notowań.
-
Sprzedaż online Answear.com wstępnie wzrosła o 30 proc. r/r do 198 mln zł w II kw.
Sprzedaż online zrealizowana przez Answear.com w II kwartale br. wzrosła o 30 proc. r/r do 198 mln zł, podała spółka, prezentując wstępne dane. Przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w II kw. br. wzrosły o 34 proc. r/r do 196 mln zł.
-
Answear.com wchodzi na rynek słoweński
E-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność w Słowenii. Jest to jeden z najbardziej zamożnych i rozwiniętych gospodarczo krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Przychody z handlu online w tym kraju wyniosły w 2021 r. 641 mln USD, a kategoria „moda” miała największy udział i stanowiła 28 proc. wszystkich zakupów w internecie. Otwarcie drugiego rynku na Bałkanach pozwoli również zoptymalizować proces logistyczny.
-
Answear: Wyniki pierwszego kwartału dają dobrą bazę do wyniku całego roku
Gośćmi czwartkowego webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu i Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com SA. Tematem spotkania było omówienie wyników za I kwartał 2022 r. oraz perspektywy rozwoju spółki w kolejnych okresach.
-
Answear z mocnym wzrostem przychodów i stratą netto
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zwiększył przychody o 44 proc. rdr. do 178 mln zł. Gorzej wypadł wynik, netto gdzie pojawiła się strata przekraczająca 3 mln zł. W czwartek kurs akcji Answear spada o 12 proc.
-
Giełdy w cieniu obaw o efekty wysokiej inflacji, w grze PKO BP, PZU i PGNiG
Giełdowe tuzy zaskoczyły lepszymi od prognoz wynikami. Podobnie jak kilka innych spółek. To wszystko jednak przykryła środowa potężna wyprzedaż akcji na Wall Street. Czwartkowa sesja na GPW rozpoczęła się od spadków. To jakim wynikiem się zakończy wiele nam powie o nastrojach na rynku.
-
Answear.com wznowił działalność w Ukrainie
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wznowił działalność na rynku ukraińskim. Spółka po okresie testowych zamówień wznowiła regularną sprzedaż w całym kraju, z pominięciem południowo-wschodniej części Ukrainy, gdzie ciągle trwają działania wojenne.
-
Szansa na rozejm winduje europejskie indeksy, w grze Huuuge, Answear i Kernel Optymizm obserwowany na europejskich giełdach to efekt trwających w Stambule rozmów pokojowych między Rosją a Ukrainą. W Warszawie uwaga inwestorów koncentruje się na spółkach publikujących wyniki finansowe.
-
Answear wstrzymał dostawy do klientów na Ukrainie
Operator logistyczny obsługujący rynek ukraiński dla Answear.com wstrzymał realizację dostaw do klientów, podał Answear.com. Pracownicy działu obsługi klienta Answear.ua we Lwowie przebywają w stałym kontakcie ze spółką.
-
RAPORT: Panika na giełdach. Giełdowe spółki ograniczają działalność na Ukrainie
Inwazja Rosji na Ukrainę wywołała szok na rynkach finansowych. W czwartek fala potężnych spadków przetoczyła się przez praktycznie wszystkie rynki na świecie, a warszawska giełda zaliczyła trzecią najgorszą sesję w swojej historii. Potężna przecena na GPW kusi, bo wiele akcji jest na rocznych lub kilkuletnich minimach.
-
Prognozy wyników za IV kwartał. Jakie spółki mogą sprawić niespodzianki
Sezon raportów za IV kwartał powoli się rozkręca. BM mBanku w cyklicznym opracowaniu sprawdził, jakie spółki z najważniejszych na GPW branż mogą sprawić pozytywne i negatywne niespodzianki wynikowe.
-
Groźba wojny Rosji z Ukrainą uderza w GPW. Inwestorzy wyprzedają akcje eksporterów
Od kilku dni akcje sporej grupy spółek notowanych na GPW są pod presją napiętej sytuacji na linii Rosja-Ukraina. I mowa tu nie tylko przedstawicielach subindeksu WIG-Ukraina, który od październikowego szczytu spadł już o 30 proc. Przecena dotyka też polskie spółki, które eksportują lub prowadzą działalność operacyjną na Wschodzie.
-
WIG20 z szansą na 9. z rzędu wzrostową sesję, w grze Allegro, Mercator i Unibep
Wczorajsze spadki na Wall Street popsuły nieco nastroje na GPW, ale sunący ku historycznym rekordom niemiecki DAX wspiera giełdowe byki. Czy indeksowi WIG20 uda się zamknąć 9. sesję wzrostem? Będzie to trudne, ale nie niemożliwe.
-
Kurs akcji Answear rośnie po informacjach o rekordowej sprzedaży online w IV kwartale 2021 r.
Według wstępnych danych Answear wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. r/r. Sprzedaż online w całym roku wyniosła 721 mln i i była wyższa w ujęciu rocznym o 67 proc. W środę akcje ubiegłorocznego debiutanta drożeją o 3,5 proc.
-
Ciężko o zysk na nowych spółkach. W 2021 r. blisko 2/3 debiutantów jest na minusie
Strategia kupuj w IPO i sprzedaj po debiucie już nie działa. Aby zarobić na tegorocznych IPO trzeba było albo mieć sporo szczęścia, albo wykazać nosem na etapie analizy i selekcji, bo na ten moment 2/3 nowych spółek przynosi o straty. W końcówce roku statystyki mogą poprawić debiuty Grupy Pracuj i STS Holdingu.
-
Answear: Jesteśmy w stanie bardzo dynamicznie rosnąć nawet przy mniejszych nakładach marketingowych
Gośćmi wtorkowego webinaru w StockWatch.pl byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu i Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com SA. Podczas spotkania na gorąco omówiono najnowsze wyniki finansowe spółki oraz plany rozwoju spółki.
-
Sprzedaż online Answear.com wstępnie wzrosła o 73 proc. r/r do 161 mln zł w III kw.
Sprzedaż online zrealizowana przez Answear.com w III kwartale br. wyniosła 161 mln zł, co oznacza wzrost o 73 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w III kwartale zwiększyły się o 72 proc. r/r i wyniosły 155 mln zł.
-
Answear.com wchodzi na rynek chorwacki
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza swoją działalność o kolejny rynek. Spółka rozpoczęła sprzedaż w Chorwacji, która jest 9 krajem, w którym obecnie operuje polski internetowy sklep multibrandowy. Konsekwentna ekspansja zagraniczna jest wynikiem realizacji strategii budowy lidera fashion e-commerce w regionie CEE.
-
Answear: W tym roku jesteśmy o wiele lepiej przygotowani do III i IV kwartału
Gośćmi czwartkowego czatu inwestorskiego byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu i Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com SA. Tematem spotkania było omówienie wyników za pierwsze półrocze 2021 r. oraz perspektywy rozwoju spółki w kolejnych okresach.
-
Answear rośnie dzięki środkom z IPO W II kwartale Answear zwiększył sprzedaż online względem "pandemicznego" pierwszego kwartału. W budowaniu skali biznesu spółce pomogły środki z ubiegłorocznej oferty publicznej.
-
Warszawskie indeksy idą za ciosem, gorąco na JSW, Bogdance i ZE PAK-u
Warszawska giełda walczy o powrót do trendu wzrostowego po niedawnej korekcie. Indeksy umiarkowanie rosną i mają szansę na powiększenie wyniku w drugiej połowie sesji. Niezmiennie gorąco jest na spółkach węglowych.
-
ANSWEAR – spojrzenie na wykres
-
Umiarkowane wzrosty na GPW, w grze CCC, Erbud i TIM
Allegro i KGHM prowadzą WIG20 w górę. W centrum uwagi jest też LPP, a na szerokim rynku m.in. Erbud i TIM. To właśnie wokół spółkowych tematów będzie się "kręcić" druga połowa sesji w Warszawie, bo wszystko co najciekawsze na świecie już dziś się wydarzyło.
-
Modny zapas – omówienie sprawozdania finansowego Answear po I kw. 2021 r. STREFA PREMIUM
-
Answear miał 3 mln zł zysku netto w I kwartale 2021 r.
Answear odnotował 3,04 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2021 r. wobec 7,47 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź





















