Spółka: answear
-
-
Według analityków Biura Maklerskiego mBanku, najbliższe kwartały będą stały pod znakiem hamowania światowej gospodarki i negatywnych skutków wojny w Ukrainie. W okresie rynkowych zawirowań eksperci radzą stawiać na spółki defensywne i o wysokich wolnych przepływach pieniężnych.
-
Giełda w Warszawie jest dziś najgorszym parkietem w Europie, zupełnie nie reagując na wczorajszy ważny zwrot na Wall Street. Na tym tle dość mocno wyróżniają się drożejące akcje spółek Allegro, Answear, czy CD Projekt. I to właśnie zachowanie tych spółek daje nadzieję na lepszą drugą połowę notowań.
-
Sprzedaż online zrealizowana przez Answear.com w II kwartale br. wzrosła o 30 proc. r/r do 198 mln zł, podała spółka, prezentując wstępne dane. Przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w II kw. br. wzrosły o 34 proc. r/r do 196 mln zł.
-
E-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność w Słowenii. Jest to jeden z najbardziej zamożnych i rozwiniętych gospodarczo krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Przychody z handlu online w tym kraju wyniosły w 2021 r. 641 mln USD, a kategoria „moda” miała największy udział i stanowiła 28 proc. wszystkich zakupów w internecie. Otwarcie drugiego rynku na Bałkanach pozwoli również zoptymalizować proces logistyczny.
-
Gośćmi czwartkowego webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu i Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com SA. Tematem spotkania było omówienie wyników za I kwartał 2022 r. oraz perspektywy rozwoju spółki w kolejnych okresach.
-
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zwiększył przychody o 44 proc. rdr. do 178 mln zł. Gorzej wypadł wynik, netto gdzie pojawiła się strata przekraczająca 3 mln zł. W czwartek kurs akcji Answear spada o 12 proc.
-
Giełdowe tuzy zaskoczyły lepszymi od prognoz wynikami. Podobnie jak kilka innych spółek. To wszystko jednak przykryła środowa potężna wyprzedaż akcji na Wall Street. Czwartkowa sesja na GPW rozpoczęła się od spadków. To jakim wynikiem się zakończy wiele nam powie o nastrojach na rynku.
-
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wznowił działalność na rynku ukraińskim. Spółka po okresie testowych zamówień wznowiła regularną sprzedaż w całym kraju, z pominięciem południowo-wschodniej części Ukrainy, gdzie ciągle trwają działania wojenne.
-
-
Operator logistyczny obsługujący rynek ukraiński dla Answear.com wstrzymał realizację dostaw do klientów, podał Answear.com. Pracownicy działu obsługi klienta Answear.ua we Lwowie przebywają w stałym kontakcie ze spółką.
-
Inwazja Rosji na Ukrainę wywołała szok na rynkach finansowych. W czwartek fala potężnych spadków przetoczyła się przez praktycznie wszystkie rynki na świecie, a warszawska giełda zaliczyła trzecią najgorszą sesję w swojej historii. Potężna przecena na GPW kusi, bo wiele akcji jest na rocznych lub kilkuletnich minimach.
-
Sezon raportów za IV kwartał powoli się rozkręca. BM mBanku w cyklicznym opracowaniu sprawdził, jakie spółki z najważniejszych na GPW branż mogą sprawić pozytywne i negatywne niespodzianki wynikowe.
-
Od kilku dni akcje sporej grupy spółek notowanych na GPW są pod presją napiętej sytuacji na linii Rosja-Ukraina. I mowa tu nie tylko przedstawicielach subindeksu WIG-Ukraina, który od październikowego szczytu spadł już o 30 proc. Przecena dotyka też polskie spółki, które eksportują lub prowadzą działalność operacyjną na Wschodzie.
-
Wczorajsze spadki na Wall Street popsuły nieco nastroje na GPW, ale sunący ku historycznym rekordom niemiecki DAX wspiera giełdowe byki. Czy indeksowi WIG20 uda się zamknąć 9. sesję wzrostem? Będzie to trudne, ale nie niemożliwe.
-
Według wstępnych danych Answear wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. r/r. Sprzedaż online w całym roku wyniosła 721 mln i i była wyższa w ujęciu rocznym o 67 proc. W środę akcje ubiegłorocznego debiutanta drożeją o 3,5 proc.
-
Strategia kupuj w IPO i sprzedaj po debiucie już nie działa. Aby zarobić na tegorocznych IPO trzeba było albo mieć sporo szczęścia, albo wykazać nosem na etapie analizy i selekcji, bo na ten moment 2/3 nowych spółek przynosi o straty. W końcówce roku statystyki mogą poprawić debiuty Grupy Pracuj i STS Holdingu.
-
Gośćmi wtorkowego webinaru w StockWatch.pl byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu i Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com SA. Podczas spotkania na gorąco omówiono najnowsze wyniki finansowe spółki oraz plany rozwoju spółki.
-
Sprzedaż online zrealizowana przez Answear.com w III kwartale br. wyniosła 161 mln zł, co oznacza wzrost o 73 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w III kwartale zwiększyły się o 72 proc. r/r i wyniosły 155 mln zł.
-
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza swoją działalność o kolejny rynek. Spółka rozpoczęła sprzedaż w Chorwacji, która jest 9 krajem, w którym obecnie operuje polski internetowy sklep multibrandowy. Konsekwentna ekspansja zagraniczna jest wynikiem realizacji strategii budowy lidera fashion e-commerce w regionie CEE.
-
Gośćmi czwartkowego czatu inwestorskiego byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu i Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com SA. Tematem spotkania było omówienie wyników za pierwsze półrocze 2021 r. oraz perspektywy rozwoju spółki w kolejnych okresach.
-
-
Warszawska giełda walczy o powrót do trendu wzrostowego po niedawnej korekcie. Indeksy umiarkowanie rosną i mają szansę na powiększenie wyniku w drugiej połowie sesji. Niezmiennie gorąco jest na spółkach węglowych.
-
-
Allegro i KGHM prowadzą WIG20 w górę. W centrum uwagi jest też LPP, a na szerokim rynku m.in. Erbud i TIM. To właśnie wokół spółkowych tematów będzie się "kręcić" druga połowa sesji w Warszawie, bo wszystko co najciekawsze na świecie już dziś się wydarzyło.
-
-
Answear odnotował 3,04 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2021 r. wobec 7,47 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Mroźna pogoda w ostatnich tygodniach wspiera sprzedaż na platformie Answear.com. Według aktualnych danych, sprzedaż kolekcji jesień-zima 2020 jest znacznie lepsza niż w ostatnim roku i powyżej celu sprzedażowego, jaki spółka wyznaczyła sobie przed sezonem.
-
Odbicie na akcjach Allegro i wzrosty na europejskich giełdach windują w górę indeksy w Warszawie. sWIG80 jest dziś najwyżej od 2007 roku.
-
Piotr Bogusz, analityk BM mBanku, w raporcie z 4 lutego wydał rekomendację kupuj dla Answear.com z ceną docelową 44,50 zł za akcję. W środę na zamknięciu sesji za jeden walor spółki płacono 35,90 zł.
-
Dobre wyniki Microsoftu i kolejny dzień mocnych wzrostów CD Projektu nie pomógł. Pikujące Allegro, korekta na miedzi i gorsze nastroje na rynkach ciągną w dół GPW. Warszawski parkiet jest jedynym z najsłabszych w Europie.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź